ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اپیک گیمز استودیو سازنده Rocket League را خریداری کرد

ساعاتی قبل، اپیک گیمز طی بیانیه‌ای اعلام کرد با امضای یک قرارداد استودیو سایونیکس را خریداری کرده است. این استودیو با ساخت بازی Rocket League توانست به موفقیت‌های بسیاری دست یابد. با توجه به بیانیه ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۳۶

ساعاتی قبل، اپیک گیمز طی بیانیه‌ای اعلام کرد با امضای یک قرارداد استودیو سایونیکس را خریداری کرده است. این استودیو با ساخت بازی Rocket League توانست به موفقیت‌های بسیاری دست یابد.

با توجه به بیانیه منتشر شده، استودیو سایونیکس از این پس به منابع بیشتری دسترسی خواهد داشت تا بتواند به پشتیبانی از رقابت‌های Rocket League بپردازد. همچنین در نتیجه امضای این قرارداد، نسخه‌ای از این بازی تحسین شده تا پایان سال جاری میلادی در فروشگاه اپیک قرار می‌گیرد.

این طور که به نظر می‌رسد، پس از عرضه بازی Rocket League در فروشگاه اپیک، نسخه قرار گرفته در فروشگاه استیم دیگر قابل خرید نخواهد بود. تا آن‌ زمان، علاقه مندان می‌توانند به خرید این بازی از طریق استیم اقدام کنند. همچنین جای هیچ گونه نگرانی برای دارندگان نسخه استیم بازی وجود نخواهد داشت، زیرا پشتیبانی این نسخه ادامه خواهد داشت. به گزارش وبسایت ورایتی محتویات دانلودی، پچ‌ها و دیگر محتویات برای هر 2 نسخه منتشر خواهند شد.

بازی Rocket Lesgue

در بیانیه اپیک گیمز آمده است:

نسخه پی سی بازی Rocket League اواخر سال 2019 میلادی به فروشگاه اپیک می‌آید. تا آن زمان، گزینه خرید این عنوان در فروشگاه استیم در دسترس خواهد بود. پس از آن تاریخ نیز پشتیبانی از نسخه استیم بازی ادامه خواهد داشت.

به فروش بازی از طریق استیم ادامه می‌دهیم و هیچ بیانیه‌ای پیرامون توقف فروش بازی از طریق این فروشگاه منتشر نکرده‌ایم. بازی Rocket League همچنان برای خرید دسترس خواهد بود و برنامه‌های بلند مدت مان را نیز در آینده اعلام خواهیم کرد.

اپیک گیمز و استودیو سایونیکس از سال‌ها قبل با یکدیگر همکاری داشته‌اند. سایونیکس حتی در توسعه انجین گرافیکی آنریل به اپیک گیمز کمک کرده بود. سویینی تاد، مدیر عامل اپیک گیمز، درباره این اتفاق گفت: «سایونیکس همیشه عضوی از خانواده اپیک بوده و اکنون بسیار خوشحالیم که رسماً به ما پیوسته است.»

جدیدترین محصول استودیو سایونیکس، یعنی بازی Rocket League در سال 2015 عرضه شد و در کنار فروش میلیونی، توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدان را جلب کند. این بازی را می‌توان دنباله معنوی عنوان Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars دانست که در سال 2008 برای کنسول پلی استیشن 3 عرضه شد.

موفقیت بازی Rocket League در طول این‌ سال‌ها به حدی رسید که در حال حاضر در مسابقات Esports مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بازی همچنین یکی از اولین عناوینی بود که قابلیت کراس پلی را میان پلتفرم‌های مختلف برقرار کرد. در پایان، توصیه می‌کنیم برای مطالعه نقد بازی به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی