ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ یورش اکشن‌های آفلاین

در حالی که چند روز پیش ناراحت این بودیم که چرا بازی های اکشن آفلاین این‌قدر کمیاب شده‌اند، در چند ساعت گذشته سه بازی معروف از این سبک به دیوایس‌های اندرویدی آمدند که دو تا ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

در حالی که چند روز پیش ناراحت این بودیم که چرا بازی های اکشن آفلاین این‌قدر کمیاب شده‌اند، در چند ساعت گذشته سه بازی معروف از این سبک به دیوایس‌های اندرویدی آمدند که دو تا آن‌ها قبلا در انحصار آی‌دیوایس‌ها بودند. اما پیش از بررسی بهترین‌های این هفته، بیایید ابتدا نگاهی به مهمترین اخبار هفت روز گذشته بیاندازیم.

اول از همه نسخه اندروید گرید اتو اسپورت (Grid Autosport) که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های موبایل امسال به‌شمار می‌رود؛ ثبت نام بتای بخش چند نفره بازی آغاز شده و با وجود اینکه در حال حاضر ظرفیت خالی دیگری وجود ندارد ولی نکته مهم‌تر، حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه این نسخه است.

سیستم پیشنهاد شده اندروید ۸ یا بالاتر، رم ۴ و اسنپدراگون ۸۲۰ بوده و اگر این مشخصات تا زمان انتشار نسخه نهایی دست نخورده باقی بمانند تنها دیوایس‌های قدرتمند قابلیت اجرای بازی را خواهند داشت. البته گرید اتو اسپورت یکی از بهترین بازی های گرافیکی iOS است و این مسئله که بازی فقط از سخت‌افزارهای اندرویدی قدرتمند پشتیبانی کند، اتفاق غیرمنتظره‌ای نیست.

این از گرید اتو اسپورت اندروید، دومین و آخرین خبر هفت سنگ امروز مربوط به کال آو دیوتی موبایل است؛ عنوانی که با توجه به شایعات قرار بود ماه پیش به انتشار برسد اما اینگونه نشد. دیروز اکانت توییتر Call of Duty News تایید کرد که پیش از ۱۰ میلیون نفر تاکنون پیش ثبت‌نام بازی در گوگل پلی را انجام داده‌اند.

با توجه به اینکه کاربران چینی در این آمار لحاظ نشده‌اند، رقم خیلی بزرگی برای یک بازی گوشی به‌حساب می‌آید و مشخصا تنسنت و اکتیویژن امیدوار هستند تا کال آو دیوتی موبایل بتواند موفقیت‌هایی که پابجی موبایل در سال گذشته به دست آورد را دوباره تکرار کند. هنوز اطلاعات رسمی مبنی بر تاریخ انتشار بازی در دسترس نیست.

Grimvalor

  • بازی آفلاین است

Grimvalor در تعریفی کلی «دارک سولزترین بازی غیر دارک سولزی موبایل» است. بازی سختی هدفمند دارک سولز را به ارث برده و در بعضی قسمت‌هایش مخاطب را یاد این اثر نقش آفرینی معروف می‌اندازد اما با یک گیم‌پلی سرعتی‌تر، دوربینی مناسب با گوشی و استفاده از المان‌های هک اند اسلش (Hack and Slash) همزمان که ادای دینی به دارک سولز کرده، توانسته تجربه‌ای متفاوت به‌وجود بیاورد.

GrimValor با میانگین امتیازی ۴.۹ از ۵ یکی از پرامتیازترین بازی‌های اپ استور به‌شمار می‌رود

بازی در قلمرویی با نام Vallaris اتفاق می‌افتد، مکانی که به‌خاطر بلندپروازی‌های پادشاهش به مرز نابودی رفت و مردمش تبدیل به هیولاهایی خطرناک شدند؛ برای نسل‌ها Vallaris از دنیای بیرونی جدا شده بود اما طی اتفافی، نفرین این قلمرو به خارج از مرزهایش می‌رسد. بنابراین به بازیکن ماموریتی داده می‌شود تا از پشت پرده این اتفاقات سر در بیاورد.

برای اتمام این ماموریت هم باید هر منطقه دشمنان را شکست بدهید. بازی کنترل خیلی ساده‌ای دارد و با وجود اینکه می‌توان حرکت‌های زیادی انجام داد اما سازنده به خوبی توانسته این گستردگی سیستم مبارزات را در قالب صفحات لمسی پیاده کند؛ با دکمه‌های سمت راست می‌توانید بپرید، لیز بخورید و شمشیر بزنید و دکمه‌های سمت چپ نیز برای حرکت شخصیت اصلی کاربرد دارند.

Grimvalor سال گذشته به iOS آمد و بالاخره در این هفته شاهد انتشار این اثر تحسین شده برای اندروید هم بودیم. البته روی اندروید تنها بخش اول بازی رایگان بوده (که حدود یک تا دو ساعت طول می‌کشد) و برای تجربه چهار بخش بعدی باید ۶.۹۹ دلار بپردازید.

Grimvalor

Grimvalor

سازنده: Direlight قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 709.2 / 602 مگابایت زبان:

Tesla Vs Lovecraft

  • بازی آفلاین است

Grimvalor اثر پیشنهادی این هفته است اما برای بازیکن‌هایی که به شمشیرزنی و فضای فانتزی شبیه به دارک سولز علاقه ندارند و به‌دنبال تجربه‌ای سرراست‌تر و همچنان سرعتی هستند، Tesla Vs Lovecraft گزینه بهتری خواهد بود؛ Tesla Vs Lovecraft شوتم آپی است که این بار در زمین جریان دارد.

به همان اندازه شلوغ، پر زد و خورد، متنوع و خوش ریتم که لحظه‌ای مخاطب را از تب و تاب نمی‌اندازد. داستان بازی از این قرار است که در آستانه بزرگترین اختراع نیکولا تسلا، آزمایشگاه او توسط موجوداتی اهریمنی از بین می‌رود. حالا در نقش تسلا و با اسلحه‌های عجیب و غریبی که او دارد باید به سراغ این هیولاها رفته و آن‌ها را نابود کنید.

Tesla vs Lovecraft

Tesla vs Lovecraft

سازنده: 10tons Ltd قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 260.3 / 171.74 مگابایت زبان:

Dead Rain 2

بازی تفنگی اندروید

  • بازی آفلاین است

بین کلیشه‌های آخرالزمانی گوشی، قسمت دوم «باران مرگ» (Dead Rain 2: Tree Virus) اگرچه خودش داستان آن‌چنان خوبی ندارد ولی حداقل به‌خاطر گیم‌پلی و گرافیک منحصر به فردش می‌تواند یک تجربه متفاوت از دنیایی پسا آخرالزمان را به‌تصویر بکشد. Dead Rain 2 اکشنی ساید اسکرولینگ است.

مشابه تمام بازی‌های این سبک کاراکتر داستان تنها می‌تواند به سمت عقب یا جلو حرکت کند و هر مرحله هم با اسلحه‌هایش باید دشمنان را از سر راه بردارد. اما چیزی که گیم‌پلی سری Dead Rain را متفاوت با عناوین مشابه کرده، تعقیب گریزهای زامبی‌محور است که ترکیبش با یک گیم‌پلی روان و اتمسفری گیرا باعث شده بازی حس بودن در دنیایی آخرالزمانی را بیشتر برای مخاطب تداعی کند.

طی یک مرحله ممکن است بارها با گروه زیادی از انسان‌های زامبی شکل روبه‌رو شوید. بنابراین چاره‌ای ندارید جز اینکه بدوید و در همین لحظه فرار، سعی کنید آن‌ها را پشت سر بگذارید. این دویدن، هجوم زامبی‌ها به سمت شما و شلیک همزمان به سمت‌شان به‌قدری خوب از آب درآمده که با وجود کوتاهی مرحله‌ها و روند تکراری بعضی از آن‌ها، باز به تجربه‌تان ادامه می‌دهید؛ حداقل برای یکی دو ساعت.

DEAD RAIN 2 : Tree Virus

DEAD RAIN 2 : Tree Virus

سازنده: Tiny Devbox قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 418.2 / 76.63 مگابایت زبان:

Golf Blitz

  • بازی آنلاین است

سوپر استیکمن گلف (Super Stickman Golf) یکی معروف‌ترین مجموعه‌های گلف موبایل است که تمامی قسمت‌هایش با بازخوردهای مثبت منتقدین و بازیکن‌ها مواجه شدند. Golf Blitz به عنوان یک نسخه فرعی از این مجموعه، دو تفاوت مهم با نسخه‌های قبلی دارد؛ تمرکز روی بخش آنلاین و حضور قدرت‌های مختلف.

در Golf Blitz چند بازیکن به‌صورت همزمان با یکدیگر مسابقه می‌دهند و هر کسی که بتواند زودتر توپ را به درون سوراخ بیاندازد، برنده خواهد شد. در این میان می‌توان از قدرت‌های مختلفی هم کمک گرفت تا پرتاب‌های بهتری داشت. Golf Blitz در همین مدت کوتاه توانست برچسب «منتخبین ادیتور» اپ استور را به دست بیاورد، با این حال متاسفانه بازی برای آی‌پی‌های ایرانی در دسترس نیست.

Golf Blitz

Golf Blitz

سازنده: Noodlecake قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 116.8 / 81 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    گرید هم مث ارک و بقیه سخت افزار بالا میخواد. پس برا من هیچی?

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    بازی اولی خیلی خوب بود ..بازی باران مرگ 2 هم از بس شلوغ پلوغه که معلوم نیست چی به چیه با کلی پرداخت درون برنامه ای و تجهیزاتی که نمی تونید بخرید ..و بعد از پنج شش مرحله کم میارید

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    ایول گرید اتو هم اومد خیلی دوست دارم ببینم حجمش رو اندروید چقدر هست کال اف هم که کلا همه رو ایستگاه کرده

مطالب پیشنهادی