ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بعد از ده سال اپل دومین بازی آیفون خود را منتشر کرد

در سال ۲۰۰۸ و همزمان با راه‌اندازی اپ استور، اپل اولین بازی خود با نام Texas Hold ‘Em را برای آیفون منتشر کرد که البته بعد از سه سال از فروشگاه برداشته شد. نزدیک به یک ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

در سال ۲۰۰۸ و همزمان با راه‌اندازی اپ استور، اپل اولین بازی خود با نام Texas Hold ‘Em را برای آیفون منتشر کرد که البته بعد از سه سال از فروشگاه برداشته شد. نزدیک به یک دهه از این اتفاق می‌گذرد و ساعاتی پیش اپل دومین بازی آیفونش را روی اپ استور قرار داد، اثری که در آن بازیکن‌ها وارن بافت را به چالش می‌کشند.

وارن بافت که در حال حاضر سومین فرد ثروتمند جهان به‌شمار می‌رود، در دوران نوجوانی وظیفه پخش روزنامه‌ها را به‌عهده داشت و آن‌قدر هم به این شغل علاقه‌مند بود که بعدها همزمان با جلسات سالیانه سهامداران شرکتش یک مسابقه پرتاب کاغذ برگزار می‌کرد. Warren Buffett’s Paper Wizard الهام گرفته از همین مسابقات است.

نمایی از Paperboy؛ اولین نسخه از این بازی در سال ۱۹۸۵ منتشر شد و به محبوبیت زیادی رسید.

بازی که به‌نوعی نسخه فرعی اثر محبوب و قدیمی Paperboy به‌حساب می‌آید، بازیکن را در روند مسابقه قرار داده و او نیز تا جایی که می‌تواند باید روزنامه‌ها را پرتاب کند؛ بازی سیستمی شبیه به انگری بردز دارد و با کشیدن انگشت خود و نشانه‌گیری درست، کاغذها را به سمت ساختمان‌ها می‌فرستید. در پایان هم امتیازات‌تان نمایش داده می‌شود.

Warren Buffett’s Paper Wizard لیدربورد آنلاین ندارد و بنابراین خبری از رقابت با دیگر بازیکن‌ها در بازی نیست. ناامید کننده به‌نظر می‌رسد ولی Warren Buffett’s Paper Wizard رایگان بوده، دومین بازی اپل بعد از ده سال به‌شمار می‌رود و هیچ پرداخت درون برنامه‌ای ندارد. بنابراین بد نیست دارندگان آی‌دیوایس‌ها آن را امتحان کنند.

بازی پرتاب کاغذ
اگرچه در اپ استور از Wildlife Design به عنوان توسعه‌دهنده نام برده شده اما اطلاعات درون بازی نشان می‌دهند که اپل مسئولیت مستقیم در ساخت این اثر داشته است.
Warren Buffett's Paper Wizard

Warren Buffett's Paper Wizard

سازنده: Wildlife Design قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 283.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • AZjaguar
    AZjaguar | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    من عاشق پیپر بوی بودم و توی سگا بزی میکردم ?

مطالب پیشنهادی