ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل نست هاب
تکنولوژی

گوگل از هاب خانگی مجهز به دوربین خود رونمایی کرد

گوگل در کنفرانس I/O2019 از دستگاه Nest Hub Max که قبلا اطلاعاتی از آن افشا شده بود به صورت رسمی رونمایی کرد. این دستگاه که یک صفحه نمایش هوشمند 10 اینچی است، در واقع گوگل هوم ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۳۴

گوگل در کنفرانس I/O2019 از دستگاه Nest Hub Max که قبلا اطلاعاتی از آن افشا شده بود به صورت رسمی رونمایی کرد. این دستگاه که یک صفحه نمایش هوشمند 10 اینچی است، در واقع گوگل هوم مکس (Google Home Max)، دوربین نست (Nest Camera) ، و گوگل هوم هاب (Google Home Hub) را به صورت یک دستگاه در اختیار کاربر قرار می دهد. برخلاف گوگل هوم هاب که گوگل دوربینی روی آن قرار نداده بود، نست هاب مکس می تواند به عنوان یک دوربین امنیتی داخل خانه عمل کند و تصاویر زنده را از درون خانه به گوشی کاربر ارسال کند.

با وجود یک دوربین، نست هاب مکس می تواند چهره کاربر را هنگام ورود به خانه تشخیص داده و یک صفحه خانگی شخصی سازی شده مثل اعلانات تقویم یا اسلایدشویی از عکس های شخصی را نمایش دهد. این قابلیت «تطابق چهره» نام داشته و گوگل در رابطه با آن گفته که یک سرویس محلیست و برای تشخیص چهره نیاز به آپلود عکس کاربر روی سرورهای کلاود ندارد.

همچنین کاربر می تواند از نست هاب مکس برای برقراری تماس های ویدیویی نیز استفاده کند. وقتی که چراغ به رنگ سبز در می آید یعنی دوربین فعال شده است. به علاوه دستگاه می تواند به عنوان یک پنل کنترلی برای سایر دستگاه های هوشمند داخل خانه مورد استفاده قرار بگیرد. همانند هوم هاب این دستگاه می تواند با فرمان صوتی کاربر عکس یا ویدیوهای یوتیوب را نمایش دهد یا اینکه برنامه های زنده را مثل یک تلویزیون کوچک پخش کند. برای متوقف کردن پخش صدا، تصویر یا صحبت در نست هاب مکس، کاربر میتواند با بلند کردن دست به دستگاه فرمان توقف دهد.

نست هاب مکس در هنگام عرضه اش در تابستان جاری 229 دلار قیمت گذاری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی