ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Enlight Pixaloop
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Enlight Pixaloop؛ به عکس‌ها روح زندگی بدمید

کم نیستند اپ‌هایی که از پس ساخت تصاویر سینماگراف بر می‌آیند. اما وقتی از پلتفرم آی او اس و محصولات استودیوی Lightricks صحبت می‌کنیم، همیشه باید منتظر بهترین‌ها باشیم. خوشبختانه در خصوص تصاویر سینماگراف این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

کم نیستند اپ‌هایی که از پس ساخت تصاویر سینماگراف بر می‌آیند. اما وقتی از پلتفرم آی او اس و محصولات استودیوی Lightricks صحبت می‌کنیم، همیشه باید منتظر بهترین‌ها باشیم. خوشبختانه در خصوص تصاویر سینماگراف این اتفاق با اپ Enlight Pixaloop این استودیو افتاده که با رویکردی هنرمندانه به تصاویر بی‌جان شما روح زندگی می‌دمد.

سری اپلیکیشن‌های Enlight همیشه به دو خصوصیت شهره بوده‌اند: امکانات عالی و مینیمالیسم به کار رفته در طراحی رابط کاربری. خوشبختانه این اتفاق برای Pixaloop هم تکرار شده تا از حضور در آن حس آشنای همیشگی را تجربه کنید. مثل همیشه بک‌گراند و آیکن‌ها با رنگ‌های مشکی و خاکستری طراحی شده تا تمرکز شما روی «کاری که انجام می‌دهید» معطوف باشد نه آیکن‌های رنگی دور و برتان.

Enlight Pixaloop

نتیجه تجربه کاربری مثبت و مطلوبی بوده که هر کسی از آن لذت می‌برد. Pixaloop در اصل برای دگرگون کردن تصاویر ثابت برای ساخت سینماگراف طراحی شده که در این راه انواع افکت سینمایی و تنظیمات شخصی‌سازی کادر و سرعت و نور و ... را هم به خدمت می‌گیرد. بنابراین نباید به چشم یک سازنده سینماگراف صرف به آن نگاه کنیم.

مناظری که می‌توانید با Pixaloop بسازید بی‌نظیرند. تصویری ثابت از منظره وسیع یک آبشار را تصور کنید که تنها قسمت متحرکش آبیست که از بالای صخره‌ها به سوی زمین سقوط می‌کند. یا منظره زیبایی از غروب خورشید روی دریا که مرغ‌های دریایی تنها بخش جنبنده آن هستند. این‌ها تصاویری هستند که اگر خلاق باشید می‌توانید با Pixaloop بسازید.

اپلیکیشن برای این کار یک سری تصاویر آماده در اختیارتان می‌گذارد، هر چند اگر بخواهید امکان انتخاب از میان تصاویر Camera Roll را هم خواهید داشت. اما متأسفانه Pixaloop بر خلاف بسیاری از اپ‌های مشابه امکان عکاسی یا فیلمبرداری در لحظه را به شما نمی‌دهد که شاید بتوان این موضوع را یکی از ضعف‌هایش برشمرد.

اما اگر تصویر مناسبی برای متحرک کردن داشته باشید، امکانات جالبی در اختیارتان قرار می‌گیرد. Animate، Overlay، Element، Camera FX و Adjust گزینه‌هایی هستند که برای ویرایش ویدیو در این اپ رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای مشاهده می‌کنید؛ ابزاری که در نسخه مجانی به همه‌شان نمی‌توانید دسترسی پیدا کنید اما گزینه‌های در دسترس آنقدر هستند که بتوانید لذت استفاده از اپ را بچشید.

Enlight Pixaloop

قسمت Animate از ابزاری تشکیل شده که فقط بخش‌های کوچکی از تصویر را به حرکت درمی‌آورند. ابزاری مثل لوپ، فریز کردن صفحه، تنظیم سرعت و کش دادن صفحه به جهت دلخواه مبنای کار شما برای ساخت یک سینماگراف هستند. در مرحله بعد می‌توانید به بخش Overlay بروید و از افکت‌های پس‌زمینه (مثل افکت باران و بارش برف و ...) برای زیبایی کار بهره بگیرید.

بخش Element گیف‌های کوچک متحرک را به تصویرتان اضافه می‌کند و Camera FX، در حکم افتر افکت آخر کار است. این بخش مجموعه‌ای از جذاب‌ترین امکانات Pixaloop را به شما ارائه می‌کند تا خروجی‌هایتان جلوه سینمایی داشته باشند. افکت دوربین شناور یکی از همین افکت‌های جذاب است که جلوه خاص و منحصر به فردی به عکس‌هایتان می‌دهد.

Enlight Pixaloop

هر چند مثل بخش‌های دیگر اپلیکیشن، تنوع و تعداد کم افکت‌ها موضوعی است که در استفاده بلند مدت می‌تواند برایتان آزاردهنده شود و مجبورتان کند که اپ را به نسخه پولی ارتقاء دهید. در صورت این کار نه تنها افکت‌های بیشتری برایتان آزاد می‌شود بلکه به آخرین بخش یعنی Adjust (برای تنظیمات رنگ و نور و سایه‌ها) هم دسترسی پیدا می‌کنید.

خروجی‌های Enlight Pixaloop در نسخه رایگان می‌توانند نهایتا رزولوشن 1080p داشته باشند و خوشبختانه واترمارک ندارند. ضمن این که می‌توانید از بخش گرفتن خروجی نسبت تصویر و مدت زمان پخش گیف را هم مشخص کنید. اما برای گزینه‌های بیشتر لازم است که نسخه پولی اپلیکیشن را خریداری کنید.

اپلیکیشن Enlight Pixaloop به طور انحصاری برای پلتفرم آی او اس منتشر شده که می‌توانید آن را همین حالا از اپ استور دریافت کنید.

Enlight Pixaloop

Enlight Pixaloop

سازنده: .Lightricks Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 155.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mobin
    Mobin | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    احسنت ??

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    ورژن آندروید معرفی شود

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

      قبلا معرفی شده. لطفا روی کلمه سینماگراف در پاراگراف اول مقاله کلیک کنید.

مطالب پیشنهادی