ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر انعطاف پذیر
تکنولوژی

لویی ویتون کیف دستی های مجهز به صفحه نمایش می‌سازد

شرکت مطرح صنعت مد و پوشاک «لویی ویتون» از کیف دستی‌های مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر خود رونمایی کرد. این روزها تکنولوژی نمایشگر انعطاف پذیر در معرض توجه شرکت های مختلف قرار گرفته و بسیاری ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

شرکت مطرح صنعت مد و پوشاک «لویی ویتون» از کیف دستی‌های مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر خود رونمایی کرد.

این روزها تکنولوژی نمایشگر انعطاف پذیر در معرض توجه شرکت های مختلف قرار گرفته و بسیاری از کمپانی های حوزه تکنولوژی به سمت استفاده از آن پیش رفته اند. از تولید تلویزیون هایی که نمایشگرشان رول می شود تا اسمارت فون‌هایی که صفحه نمایش تا شونده دارند. با این حال به نظر می رسد این علاقه مندی منحصر به صنعت تکنولوژی نبوده و از صنایع دیگر نیز شرکت ها را به سوی خود جذب کرده است.

حالا نوبت لویی ویتون برند معروف صنعت مد و پوشاک است که وارد این بازی شده تا در محصولات خود جایی برای تکنولوژی پر بحث این روزها باز کند. به گفته این شرکت کیف دستی‌های جدید به یک صفحه نمایش امولد با رزولوشن 1440*1920 مجهز شده اند. در رونمایی این محصول دو نمونه اولیه از آن نشان داده شد که اولی یک نمایشگر و دیگری و دو صفحه نمایش داشتند. هر دوی این محصولات ویدیوهایی از چشم اندازهای شهری و دمویی از یک مرورگر وب نشان دادند.

نمایشگر انعطاف پذیر

به گفته این شرکت محصولات مورد نظر اساس تجدید ساختار در بوم دیجیتالی آینده هستند و اینکه لویی ویتون همواره به دنبال خلق نوآوری بوده است. ایده پشت کیف دستی های مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر درواقع می تواند به عنوان تعمیمی برای اسمارت فون‌ها درنظر گرفته شود.

هنوز مشخص نیست که آیا صفحه‌های نمایش را خود شرکت ساخته یا تولید آن را برون‌سپاری کرده است. به علاوه هنوز معلوم نیست که آیا این محصولات های‌تک می توانند از مرحله نمونه اولیه گذر کرده و برای عرضه در بازار تولید شوند یا خیر. به هرحال در صورت عرضه این کیف دستی‌ها باید انتظار قیمت بالایی را هم داشت.

با اینکه این کیف‌ها احتمالا برای مصرف کنندگان عمومی مناسب نباشد اما به نظر می رسد هدف لویی ویتون از تولید آن‌ها هدف گرفتن مشتریانی باشد که حاضر به پرداخت مبلغ بالایی برای داشتن چنین محصولی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی