ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کامپیوتر کوچک لنوو
تکنولوژی

سری جدید کامپیوتر کوچک لنوو ThinkCentre Nano رونمایی شد

یکی دیگر از محصولاتی که لنوو طی کنفرانسش در فلوریدا از آن رونمایی کرده سری جدید ThinkCentre M90n Nano است؛ کامپیوترهای دسکتاپ کوچکی که به ادعای این کمپانی کوچکترین در نوع خود هستند. مدل کوچکتر ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۰

یکی دیگر از محصولاتی که لنوو طی کنفرانسش در فلوریدا از آن رونمایی کرده سری جدید ThinkCentre M90n Nano است؛ کامپیوترهای دسکتاپ کوچکی که به ادعای این کمپانی کوچکترین در نوع خود هستند. مدل کوچکتر این سری تنها یک سوم سری ThinkCentre Nano فضا اشغال می کند و سالیانه 30 درصد نسبت به کامپیوترهای سنتی مصرف برق کمتری دارد. کامپیوتر کوچک لنوو ThinkCentre M90n در دو مدل Nano و Nano IoT عرضه خواهد شد.

هر دو این مدل ها از چیپست نسل هشتم اینتل استفاده می کنند

کامپیوترهای کوچک به علت فضای کمی که اشغال می کنند و امکان نصبشان در مکان های خارج از دید بسیار محبوبند. برای مثال لنوو اشاره کرده این دستگاه را می توان پشت مانیتور هم قرار داد. یکی دیگر از قابلیت های مهم این وسیله امکان شارژش از طریق درگاه USB C است.

کامپیوتر کوچک لنوو

با وجود ابعاد بسیار کم 17.8 در 8.8 در 2.2 سانتی متری کامپیوتر کوچک لنوو با بهره مندی از استاندارد نظامی MIL-SPEC 810G در مقابل بسیاری اتفاقات مانند شوک، سقوط، رطوبت و گرد و خاک مقاوم است. شرکت هایی که این دستگاه را سفارش می دهند می توانند انتظار قابلیت های امنیتی دیگر مانند چیپ HW TPM 2.0 و قفل کنزینگتون را نیز داشته باشند.

کامپیوتر کوچک لنوو

از مشخصات سخت افزاری ThinkCentre جدید هم می توان به چیپست نسل 8 اینتل، حداکثر 16 گیگابایت رم و دو SSD 512 گیگابایتی اشاره کرد. این دستگاه از یک آداپتور 65 واتی استفاده می کند و به تعداد زیادی پورت از جمله RJ45 LAN، پورت Display 1.2، دو عدد USB 3.1 نسل دوم، USB C 3.1 نسل دوم و جک صدا مجهز شده است.

مدل ThinkCentre M90n Nano IoT نیز بدون فن توسعه یافته و به گفته لنوو قادر به تحمل شک های حرارتی تا 50 درجه سانتی گراد است. این مدل قادر به تحمل لرزش های زیاد است که آن را برای استفاده در محیط های صنعتی ایده آل می کند. سخت افزار آن هم شامل نسل هشتم سری i3 چیپست های اینتل، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است.

انتظار می رود هر دو مدل از ماه مرداد با قیمت 639 دلار آمریکا برای مدل Nano و 539 دلار برای مدل IoT به شکل عمومی عرضه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    چه خبره بابا ۶۰۰ دلار ۷۰۰ دلار

مطالب پیشنهادی