ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نت برگ و تخفیفان
تکنولوژی

شایعات همکاری نت برگ و تخفیفان و ادغام ریحون و چیلیوری تا چه حد صحت دارد؟

ادغام شرکت‌ها و استارت آپها در اکوسیستم کشورمان در چند وقت اخیر موضوع جدیدی نیست و هر از چند گاهی شایعاتی درباره ادغام چند شرکت با یکدیگر شنیده می‌شود. در طی روزهای اخیر شایعه ادغام ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۵

ادغام شرکت‌ها و استارت آپها در اکوسیستم کشورمان در چند وقت اخیر موضوع جدیدی نیست و هر از چند گاهی شایعاتی درباره ادغام چند شرکت با یکدیگر شنیده می‌شود. در طی روزهای اخیر شایعه ادغام نت برگ و تخفیفان به عنوان دو قطب بزرگ سایت‌های تخفیف گروهی و همچنین ادغام دو استارت آپ ریحون و چیلیوری که هر دو در زمینه سفارش غذا بطور آنلاین فعالیت می‌کنند بسیار داغ شده است.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که ریحون و چیلیوری قصد دارند برای رقابت با اسنپفود خدماتشان را به نوعی با یکدیگر تجمیع کنند و تخفیفان و نت برگ نیز سرمایه‌گذار مشترک بزرگی پیدا کرده‌اند که قصد دارد این دو شرکت را تبدیل به مجموعه‌ای واحد کند. برخی از شایعات فراتر پیش رفته‌اند و اذعان داشتند که به کارمندان این مجموعه‌ها خبر ادغام داده شده با این حال «علیرضا صادقیان» مدیر عامل شرکت iiVentures که نت برگ و چیلیوری متعلق به آن هستند در گفتگو با دیجیاتو این شایعات را رد می‌کند.

نت برگ و تخفیفان

صادقیان با اشاره به این موضوع که شخصا به مساله ادغام و همکاری با همه شرکت‌ها همیشه فکر می‌کند و از این موضوع استقبال می‌کند به دیجیاتو می‌گوید که زمزمه‌های همکاری تمامی شرکت‌های زیر مجموعه iiVentures با شرکت‌ها و استارت آپهای دیگر از سالها پیش شنیده شده است:

«ما از دو سال پیش به مذاکره و گفتگو با خیلی از شرکت‌ها از جمله تخفیفان نشستیم و جلسات متعددی با شرکت‌های گوناگون داشتیم. تنها ریحون و تخفیفان هم در این میان نبوده و تیم ما با استارت آپها و سازمان‌های متعدد دیگری نیز به مذاکره نشسته چرا که همیشه به همکاری در اکوسیستم ایمان داریم و از این مساله استقبال می‌کنیم.»

صادقیان تاکید می‌کند که هنوز هیچ یک از این شایعات رنگ واقعیت به خود نگرفته و هیچ قراردادی امضا نشده است. او باور دارد که اگر هم ادغامی پیش روی این شرکت‌ها باشد، این موضوع یکشبه به اطلاع تیم‌های فعال در این مجموعه نخواهد رسید: «قطعا اگر قرار باشد ادغام یا همکاری با هر مجموعه‌ای صورت بگیرد خودمان پیش‌تر آن را رسانه‌ای خواهیم کرد. شایعاتی که این روزها شنیده می‌شود همیشگی بوده و گاهی به علت مراسمات مختلفی که در اکوسیستم برگزار می‌شود، بیشتر از پیش داغ می‌شوند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی