ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو y3
تکنولوژی

میان‌رده ویوو Y3 با دوربین سه‌گانه و باتری ۵ هزار میلی آمپری معرفی شد

بازار گوشی های میان رده به لطف کمپانی های چینی هر روز غنی‌تر می شود و جدیدترین محصول آنها هم ویوو Y3 است که در کنار قیمت مناسب به سخت افزار قابل قبولی هم مجهز شده. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۸

بازار گوشی های میان رده به لطف کمپانی های چینی هر روز غنی‌تر می شود و جدیدترین محصول آنها هم ویوو Y3 است که در کنار قیمت مناسب به سخت افزار قابل قبولی هم مجهز شده. مهمترین ویژگی های ویوو Y3 را می توان تجهیز آن به دوربین سه گانه و باتری پرحجم ۵ هزار میلی آمپرساعتی عنوان کرد.

نمایشگر ۶.۳۵ اینچی ویوو Y3 با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۴۴ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۳ به ۹ از نظر طراحی دارای بریدگی قطره ای است و به لطف حاشیه های باریک ۸۹ درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده است.

ویوو Y3 به چیپست ۸ هسته ای مدیاتک هلیو پی۳۵ با حداکثر کلاک ۲.۳ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی PowerVR GE8320 با سرعت ۶۸۰ مگاهرتز مجهز شده. در کنار این چیپست ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد؛ از طریق اسلات microSD می توان از حافظه بیشتری هم بهره برد.ویوو y3

دوربین اصلی سه گانه این گوشی شامل سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، سنسور  ۸ مگاپیکسلی عریض با پوشش ۱۲۰ درجه ای و حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج است. تصویربرداری سلفی هم توسط دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/2.0 صورت خواهد گرفت.

از دیگر قابلیت های آن می توان به اندروید پای با رابط کاربری Funtouch OS 9، سنسور اثر انگشت فیزیکی، جک ۳.۵ میلیمتری و باتری قدرتمند ۵ هزار میلی آمپرساعتی اشاره کرد که به لطف شارژ سریع Dual Engin با سرعت زیادی پر می شود.

این گوشی با ابعاد ۱۵۹.۴ در ۷۶.۷ در ۸.۹ میلی متری در رنگ های آبی، صورتی و آبی عرضه می شود. امکان خرید ویوو Y3 با قیمت ۲۱۶ دلاری در JD.com فراهم شده اما تاریخ عرضه آن به بازارهای خارج از چین فعلا مشخص نیست.

 

تماشا کنید: کالبدشکافی وان پلاس 7 پرو نحوه کارکرد دوربین بیرون جهنده را نشان می‌دهد 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    من موندم هر چی گوشی میاددیگه بالای 6 اینج هستند
    اندازه استاندارد صفحه ی گوشی بین 5 تا 5.5 اینچه ..گوشیه تبلت که نیست ..

  • farhad shiravani
    farhad shiravani | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    چجوری باتریشو تموم میکنن؟!

مطالب پیشنهادی