ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«پونیشا الیت» با هدف مدیریت پروژه‌های بزرگ و حرفه‌ای راه‌اندازی شد

سرویس «پونیشا الیت» کار جدیدی از وبسایت پونیشا است که به واسطه آن پروژه‌هایی در ابعاد بزرگتر توسط یک تیم حرفه‌ای پیش برده می‌شوند. تیم پونیشا همچنین اعلام می‌کند که مدیریت این تیم‌ها بر عهده ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۰

سرویس «پونیشا الیت» کار جدیدی از وبسایت پونیشا است که به واسطه آن پروژه‌هایی در ابعاد بزرگتر توسط یک تیم حرفه‌ای پیش برده می‌شوند. تیم پونیشا همچنین اعلام می‌کند که مدیریت این تیم‌ها بر عهده خود پونیشا است و به مشتریان تضمین کیفیت کار در همه موارد را می‌دهد.

فرایند کار پونیشا الیت به این صورت طراحی شده است که با اعلام درخواست کارفرما، مدیران پروژه «سرویس پونیشا الیت» که از تخصص لازم برخوردار هستند طی جلساتی حضوری درخواست کارفرما را به شکل دقیق بررسی کرده و اقدام به آماده کردن طرح اجرایی می‌کنند. بعد از تایید این طرح توسط کارفرما مراحل اجرایی در قالب یک برنامه عملیاتی (Action Plan) توسط تیم متخصصان حرفه‌ای پونیشا انجام شده و کارفرما در هر مرحله از پیشرفت پروژه مطلع خواهد شد. به کلامی ساده‌تر، تفاوت بخش جدید این است که مدیریت پروژه دیگر توسط سفارش دهنده انجام نمی‌شود و این وظیفه بر عهده تیم پونیشا است.

«نیما نورمحمدی» مدیرعامل پونیشا در گفتگو با دیجیاتو سرویس جدید پونیشا الیت را اینگونه توصیف می‌کند:

«در حقیقت ما تاکنون در پونیشا کارهای کوچک و یا نسبتا کوچکی را به واسطه جامعه فریلنسرهای حاضر در پونیشا برای مشتریان خود انجام می‌دادیم. تیم پونیشا تصمیم گرفته که ابعاد کار خود را گسترده‌تر کند و حالا تیم‌هایی متشکل از بهترین فریلنسرهای داخل و خارج از پونیشا را گرد هم بیاورد و با یک مدیریت درست و دقیق، پروژه‌های شرکت‌های بزرگتر را تمام و کمال و با دقت کافی انجام دهد.»

پونیشا الیت

نور محمدی در پاسخ به این سوال که معیار انتخاب این افراد فریلنسر برتر چیست می‌گوید که جدا از امتیازات فریلنسرها در خود مجموعه پونیشا، تجربه چندین ساله آنها در این امور باعث شده که آنها در اکوسیستم استارت آپی شناخته شوند و خودشان نیز افراد حاذق متعددی را از تیم‌های گوناگون بشناسند:

«در این حالت است که ما تقریبا مطمئن هستیم برای هر پروژه‌ای نیروی مخصوص و قوی آن را می‌شناسیم ولی با این حال برای تک تک پروژه‌ها، انتخاب افراد مراحل طولانی دارد و از تمامی اعضای تیم امتحانات و مصاحبه‌هایی گرفته می‌شود تا مطمئن شویم که قابلیت کار گروهی برای پروژه مذکور را دارند.»

مدیرعامل پونیشا همچنین باور دارد که لزوما داشتن بهترین‌ها در یک تیم به معنی داشتن بهترین تجربه و بهترین محصول نخواهد شد بلکه مدیریت تیم‌ها کار سنگینی است که مجموعه پونیشا برای این کار از افراد فوق حرفه‌ای دعوت بعمل آورده است: «این افراد با حقوق مکفی و مهارت‌هایی که دارند پروژه‌ها را پیش می‌برند و می‌توانند بهترین خروجی را تحویل مشتری دهند. شرایط اقتصادی کنونی ایجاب می‌کند که شرکت‌ها از بابت اینکه کارشان یکبار برای همیشه درست انجام شود مطمئن باشند تا هزینه‌های اضافی پرداخت نکنند.»

پونیشا الیت

از دلایل عدم موفقیت پروژه‌های بزرگ می‌توان به مواردی چون نبود دانش کافی در مورد الزامات فنی پروژه، عدم اطلاع از انواع مهارت‌های مورد نیاز برای انجام دادن پروژه، نداشتن دانش کافی برای استخدام اعضای تیم فنی، نداشتن شبکه ارتباطات حرفه‌ای برای پیدا کردن افراد مناسب، عدم حضور نقش کلیدی مدیر پروژه و عدم استفاده از روش‌های نوین انجام پروژه اشاره کرد. تیم پونیشا باور دارد که تمام این موارد در سرویس «پونیشا الیت» رعایت شده و نورمحمدی درباره فاز بعدی کارشان به دیجیاتو می‌گوید:

«فعلا در مرحله آزمایشی، هدفمان شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی است ولی موضوع گرفتن پروژه از خارج کشور و سپردن آنها به تیم‌های ایرانی و ارز آوری موضوع بسیار جذابی برای ماست که در فاز بعدی در نظر گرفته شده است.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Digik
    Digik | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    قیمت هاشونم که نگم براتون

  • Digik
    Digik | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    اشغال ترین سرویسی که دیدم
    یه مشت دروغ فقط تحویل مردم میدن تو معرفی فریلنسر ها
    در ضمن امکانات زیر صفر
    ۱۵۰ تومن ضرر کردم تجربه شد برام

  • Behtash
    Behtash | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    پونیشا شده عینا مثل آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی . این همه سرویس درست کرده هنوز بعد از بیش از ۱ سال سیستم چتی که گذاشته برای پروژه ها مشکل داره . هیچ فکری هم نمی کنند براش . فقط سرویس زیاد میکنه بدون هیچ گونه پشتیبانی . بهشون هم که زنگ میزنم اصلا حتی یه نفر برنمیداره فوت کنه !!!

مطالب پیشنهادی