ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوشنبه سوری همراه اول
تکنولوژی

پنجمین دوره دوشنبه سوری همراه اول فردا برگزار می‌شود

همراه اول این ماه هم برای پنجمین بار در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکین خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می‌دهد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۶

همراه اول این ماه هم برای پنجمین بار در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکین خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می‌دهد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکانش، آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایایی در طرح «دوشنبه سوری» به استقبال آنها می‌رود.

همراه اولی ها می توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته های اینترنت رایگان یک روزه در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۶۴*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۴ مربع) از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» همراه اول، بهره مند شوند.

دوشنبه سوری همراه اول

در همین راستا پنجمین دوشنبه سوری اپراتور اول روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود؛ هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری نیز بسته های دیتا ۱۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) است. اینطور که «نعیم جاوید»، مدیرکل توسعه محصولات و خدمات همراه اول به دیجیاتو گفته است به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری که کد دستوری گفته شده را شماره گیری کرده باشند، به صورت تصادفی اینترنت رایگان تعلق می‌گیرد.

طبق اعلام همراه اول تمامی مشترکین از ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت تا ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری مذکور بسته خود را فعال کنند.

گفتنیست کاربران این اپراتور تاکنون استقبال ویژه‌ای از این طرح داشته‌اند چراکه رکورد مصرف ترافیک روزانه همراه اول در سال ۹۷، در دوشنبه سوری اسفند ماه با مصرف ۵۴۱۹ ترابایت شکسته شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی