ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدل جدید سرفیس پرو 6
تکنولوژی

مدل جدید سرفیس پرو 6 با سخت افزار قوی و قیمت مناسب در راه است

بعد از اینکه مایکروسافت تقریبا دو سال صبر کرد تا مدل سال 2015 سرفیس پرو 4 را ارتقا دهد و 16 ماه دیگر هم برای اصلاح تبلت هیبریدی اش وقت صرف کرد، تخمین زمان معرفی ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

بعد از اینکه مایکروسافت تقریبا دو سال صبر کرد تا مدل سال 2015 سرفیس پرو 4 را ارتقا دهد و 16 ماه دیگر هم برای اصلاح تبلت هیبریدی اش وقت صرف کرد، تخمین زمان معرفی سرفیس پرو 7 کار آسانی نیست. این اتفاق ممکن است تنها چند ماه یا خیلی بیشتر زمان ببرد، اما منابع آگاه مدعی شده اند مدل جدید سرفیس پرو 6 برای فروش آماده می شود.

مدل جدید حدودا یک ماه دیگر معرفی می شود

فروشگاه Best Buy کانادا هم سهوا زمان عرضه سرفیس بوک 2 (مدل 15 اینچی) را اعلام کرده و بنظر می رسد زمان عرضه مدل جدید سرفیس پرو 6 نیز هم زمان با آن و در تاریخ 28 خرداد خواهد بود.

با اینکه ظاهر سرفیس پرو 6 تغییر نخواهد کرد، تمام تغییرات مربوط به زیر پوسته تبلت 12.3 اینچی قدرتمند مایکروسافت خواهند بود و باید انتظار دستگاهی بسیار قوی تر از مدل های به نسبت کم قیمت حال حاضر این تبلت داشته باشیم. گویا مدل جدید قرار است به 16 گیگابایت حافظه رم به همراه چیپست Core i5 ساخت اینتل مجهز شود. با اینکه این مقدار رم هم اکنون نیز در مدل های سرفیس عرضه می شود اما با چیپست Core i7 جفت شده که تاثیر زیادی بر قیمت نهایی محصول دارد و در حال حاضر از 1.899 دلار شروع می شود.

مدل جدید سرفیس پرو 6
حدودا 9 ماه از معرفی سرفیس پرو 6 می گذرد

اما مدلی که در آینده با رم 16 گیگابایتی و چیپست Core i5 به همراه 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD عرضه خواهد شد "فقط" 1.399 دلار قیمت خواهد داشت؛ قیمتی که از نظر مایکروسافت ارزان محسوب می شود. البته بد نیست اشاره کنیم مدلی که اکنون از همین مشخصات اما رم 8 گیگابایتی استفاده می کند 1.199 دلار قیمت دارد.

با توجه به سابقه مایکروسافت اما می توان انتظار داشت پس از معرفی مدل جدید و بزرگتر شدن خانواده سرفیس تخفیف های بزرگی در انتظار کاربران باشد بلکه تبلت های جدید با قیمت بهتری قابل خریداری باشند.

در کا با اینکه دستگاه جدید به هیچ عنوان ارزان محسوب نمی شود اما اختلاف قیمت 500 دلاری آن با مدل مجهز به چیپست Core i7 خریداران زیادی را وسوسه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی