ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اسلحه جدید فورتنایت احتمالاً یک مسلسل دستی خواهد بود

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، احتمالاً باید با رویه معرفی اسلحه‌های جدید فورتنایت آشنا باشید؛ نخست تصویر و اطلاعات اولیه در فضای مجازی لو می‌رود و پس از تایید سازندگان، شاهد اضافه شدن آن ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۳:۲۳

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، احتمالاً باید با رویه معرفی اسلحه‌های جدید فورتنایت آشنا باشید؛ نخست تصویر و اطلاعات اولیه در فضای مجازی لو می‌رود و پس از تایید سازندگان، شاهد اضافه شدن آن به بازی هستیم. با توجه به گزارشی که اخیراً منتشر شده، باید منتظر اضافه شدن یک مسلسل دستی به این بازی بتل رویال باشیم.

یکی از کاربران توییتر که Kleinmike نام دارد، با بررسی فایل‌های فورتنایت متوجه یک اسلحه جدید شد که هنوز به بازی اضافه شده نشده است. اسلحه جدید که احتمالاً Burst SMG نام خواهد داشت، یک نوع مسلسل دستی بوده و شباهت بسیاری به Vector 45 دارد. در ادامه می‌توانید تنها تصویر لو رفته را مشاهده کنید:

اسلحه جدید فورتنایت

طبق بررسی‌های بیشتر که توسط وبسایت Storm Shield One انجام گرفتند، این اسلحه در سه رنگ سبز، آبی و خاکستری به فورتنایت اضافه خواهد شد. آمار و ارقام اسلحه جدید چندان هم بد نیست. در هر ثانیه 3.4 گلوله شلیک می‌کند و هر گلوله نیز بسته به فاصله و مکان برخورد بین 23 تا 25 واحد صدمه به دشمن وارد خواهد کرد.

اگرچه Burst SMG از لحاظ میزان صدمه جز اسلحه‌های قدرتمند فورتنایت نیست اما اگر در فاصله نزدیکی نسبت به دشمن قرار گیرید و از دقت بالایی نیز در تیراندازی برخوردار باشید، به راحتی می‌توانید او را از پا درآورید. دیگر نقطه ضعف این اسلحه اندازه خشاب آن است که تنها 20 گلوله در خود جای می‌دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع، باید از تک تک گلوله‌های اسلحه جدید فورتنایت درست استفاده کنید، در غیر این صورت احتمالاً دشمن شما خواهد بود که برنده تقابل است. اگرچه اضافه شدن این اسلحه هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما فایل‌های فورتنایت معمولاً منبع قابل اعتمادی محسوب می‌شوند.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی فورتنایت هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پی سی و سیستم عامل‌های iOS و اندروید در دسترس قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Brown
    Brown | ۹ خرداد ۱۳۹۸

    چه خبر مهمی ? یادمه یه زمانی وقتی یه کاراکتر جدید به Clash of Clans اضافه می‌شد تمام سایتای تکنولوژی پوشش می‌دادن

مطالب پیشنهادی