ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیبورد و هدفون مخصوص بازی hyperx
تکنولوژی

کیبورد و هدفون مخصوص بازی جدید HyperX معرفی شدند

کمپانی HyperX که به تولید لوازم مخصوص بازی می پردازد از مدل جدید هدفون مخصوص بازی محبوبش به نام Cloud Alpha S رونمایی کرده که از صدای فراگیر مجازی 7.1 پشتیبانی می کند. این هدفون ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

کمپانی HyperX که به تولید لوازم مخصوص بازی می پردازد از مدل جدید هدفون مخصوص بازی محبوبش به نام Cloud Alpha S رونمایی کرده که از صدای فراگیر مجازی 7.1 پشتیبانی می کند. این هدفون صدای فراگیر 7.1 را از طریق یک کنترلر در سیمش فراهم می کند که مجهز به دکمه های تنظیم صدای جدا برای چت و بازی نیز هست.

کیبورد و هدفون مخصوص بازی hyperx

این هدفون مخصوص بازی از طراحی و درایورهای نسل قبل استفاده می کند اما HyperX گفته در تنظیمات آن ها تغییراتی برای تولید صدای بهتر ایجاد کرده است. مدل جدید در کنارش به یک دکمه تنظیم کننده میزان بیس هم مجهز شده تا کاربران هرموقع نیاز داشتند مقدارش را تغییر دهند.

کیبورد و هدفون مخصوص بازی hyperx

هدفون Cloud Alpha S از شهریور ماه با قیمت 129 دلار برای فروش در دسترس خواهد بود.

محصول دیگری که توسط این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی شده یک کیبورد مخصوص بازی مکانیکی است که از طراحی سوییچ اختصاصی HyperX استفاده می کند.

کیبورد و هدفون مخصوص بازی hyperx

طراحی سوییچ صفحه کلید Alloy Origins بر پایه سوییچ های typical red انجام شده که به خاطر بازخورد خوبشان بین گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردارند. اما HyperX عملکردشان را بهبود داده و عمق فشرده شدن دکمه ها را به 3.8 میلی متر و فاصله بازخورد را به 1.8 میلی متر رسانده که 0.2 میلی متر از سوییچ استاندارد Cherry MX red پایین تر است. البته این صفحه کلید مخصوص بازیست و احتمالا برای کاربرانی که از آن بیشتر برای تایپ استفاده می کنند مناسب نخواهد بود.

کیبورد و هدفون مخصوص بازی hyperx

خود صفحه کلید هم از فریم و دکمه های آلومینیومی ساخته شده که در دو مدل قابل سفارش خواهد بود، مدل اول دارای دکمه هایی کاملا سیاه با نورپردازی است که ظاهر ساده تری دارد اما در مدل دیگر اطراف دکمه ها هم حالتی نیمه شفاف دارند تا نورپردازی RGB شان بیشتر به چشم بیاید.

این کیبورد هم از اواخر تابستان با قیمت 109 دلار در دسترس علاقه مندان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی