ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینوتکس
تکنولوژی

هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس با حضور ۴۰۰ شرکت‌کننده برگزار می‌شود

هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس» ۲۰۱۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ۱۹ تا ۲۲ خردادماه سال‌جاری برگزار می شود. پیشرفت‌های دانش و فناوری در جهان طی سال‌های اخیر تحولات بزرگی در ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۳

هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس» ۲۰۱۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ۱۹ تا ۲۲ خردادماه سال‌جاری برگزار می شود.

پیشرفت‌های دانش و فناوری در جهان طی سال‌های اخیر تحولات بزرگی در حوزه‌های مختلف ایجاد کرده و گسترش دانش نوین در ایران نیز ظرفیت‌های جدیدی برای توسعه کشور ما فراهم کرده است. به گزارش ستاد خبری هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۱۹، استفاده از این ظرفیت، نیازمند رویدادهایی همچون اینوتکس است که بازیگران اصلی عرصه نوآوری شامل صاحبان ایده، استارتاپ‌ها، شرکت‌های فناور و سرمایه گذاران علاقمند به حضور در حوزه های دانش محور را زیر یک سقف گرد آورد. تا به گفته ستاد خبری اینوتکس، بدون درنظر گرفتن اهداف بازرگانی معمول در نمایشگاه‌های تجاری، ضمن ایجاد ارتباط بین آنها از هم افزایی به وجود آمده، امکان شکوفایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های هر یک از آنها فراهم شود:

«در واقع هدف از برگزاری این رویداد که طی هفت سال گذشته به صورت متوالی برگزار شده و امسال هشتمین سال برگزاری آن است، تبادل فناوری میان شرکت‌های خصوصی دانش‌بنیان و دانش محور، تسهیل سرمایه‌گذاری مشترک بین شرکت‌های فناور، مشارکت شرکت‌های فعال در اکوسیستم نوآوری و فناوری در پروژه‌های تحقیق و توسعه، جذب سرمایه گذاران خارجی به شرکت های نوآور داخلی و بررسی راهکارهای رفع چالش های موجود در اکوسیستم نوآوری و فناوری است.»

اینوتکس

حضور ۴۰۰ مشارکت کننده در اینوتکس ۲۰۱۹

امسال در اینوتکس ۲۰۱۹ که شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» را برای خود برگزیده است، بیش از ۴۰۰ مشارکت کننده شامل شرکت فناور، استارتاپ، پارک علم و فناوری، شتابدهنده، مرکز رشد، سرمایه‌گذار خطرپذیر، مشاور، منتور و مخترع همراه با ارائه کنندگان خدمات کسب و کار به تبادل ایده‌ها و ظرفیت‌ها و دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز این نمایشگاه است و مرکز فن بازار ملی ایران و مرکز شتابدهی نوآوری، برگزارکنندگان نمایشگاه خواهند بود. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری از حامیان و پشتیبان‌های دائمی این نمایشگاه هستند. لازم به ذکر است اینوتکس ۲۰۱۹ میزبان رویدادها و بخش‌های متنوعی در حوزه‌های فناوری و نوآوری از جمله ۴۰۰ جلسه B2B و همچنین ۳۰ پیش رویداد و رویدادهای جانبی خواهد بود.

گفتنی‌ست سال گذشته هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۱۸، با حضور دبیر نمایشگاه و مدیر فن بازار ملی ایران و در میان استقبال فعالان حوزه استارتاپی و با میزبانی ۱۵۰ استارتاپ و ۱۶ شتاب‌دهنده، ۱۱ سرمایه‌گذار خطرپذیر و بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان برگزار شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی