ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوت 10 پرو
تکنولوژی

رندرهای جدید گلکسی نوت 10 پرو؛ دوربین چهارگانه و نمایشگر بزرگ

پس از منتشر شدن رندرهای جدید گلکسی نوت 10 سامسونگ، حالا OnLeaks تصاویری از نوت 10 پرو منتشر کرده که احتمالا طراحی نهایی این اسمارت‌فون را نشان می‌دهد. همانطور که انتظار می‌رفت نوت 10 پرو از ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

پس از منتشر شدن رندرهای جدید گلکسی نوت 10 سامسونگ، حالا OnLeaks تصاویری از نوت 10 پرو منتشر کرده که احتمالا طراحی نهایی این اسمارت‌فون را نشان می‌دهد.

همانطور که انتظار می‌رفت نوت 10 پرو از لحاظ مشخصات ظاهری فرق چندانی با مدل استاندارد نوت 10 ندارد. مدل پرو هم از نمایشگر امولد منحنی با حاشیه‌های جانبی کم، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، حاشیه‌های بالا و پایین متقارن و یک سوراخ کوچک در بالای نمایشگر به عنوان دوربین سلفی بهره می‌گیرد. تنها تفاوت ظاهری پنل جلویی نوت 10 پرو با مدل استاندارد نوت 10، ابعاد نمایشگر آن است. این نمایشگر 6.75 اینچی در نظر گرفته شده در حالی که نوت 10 از پنل 6.3 اینچی استفاده می‌کند.

با نگاهی به پشت گوشی می‌توان آرایش دوربین چهارگانه نوت 10 پرو را مشاهده کرد. برای اینکه دو مدل 10 و 10 پرو در این قسمت از هم متمایز شوند در قسمت سمت راست سنسورها یک ستون برای قرارگیری حسگر زمان پرواز، فلش LED و احتمالا یک سیستم فوکوس خودکار لیزری درنظر گرفته شده است.

اینطور احتمال می‌رود که نوت 10 پرو از همان حسگرهای دوربین پرچمدار گلکسی اس10 مدل 5G استفاده کند. اگر این حدس درست باشد، باید انتظار یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم متغیر، سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی با پشتیبانی از میدان دید 123 درجه‌ای و یک سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز زوم دو برابر تله فوتو را داشته باشیم.

از دیگر مشخصات ظاهری این اسمارت‌فون می‌توان به حذف جک 3.5 میلیمتری و دکمه بیکسبی اشاره کرد. در قسمت پایین گوشی هم یک پورت USB-C و در قسمت بالای آن فرستنده IR تعبیه شده است.

از لحاظ سخت‌افزار گلکسی نوت 10 پرو مثل دیگر پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس 10 احتمالا به پردازنده اسنپدراگون 855 کوالکام برای مدل‌های آمریکا مجهز شده است. اما همانطور که انتظار می‌رود کاربران اروپا و کشورهای دیگر گوشی‌هایی با پردازنده اگزینوس دریافت خواهند کرد و به نظر می‌رسد سامسونگ قرار است از اگزینوس 9825 به عنوان مدل بهبود یافته 9820 در این اسمارت‌فون استفاده کند.

نوت 10 پرو به همراه نوت 10 اواسط مرداد امسال به صورت رسمی معرفی خواهند شد. سامسونگ هنوز قیمتی برای سری جدید نوت اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Tiger
    Tiger | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

    آقای نویسنده، این سنسور پرواز دقیقا چکار می کنه؟ میشه یه توضیح بدین؟ ممنون...

    • Alireza Soleiman
      Alireza Soleiman | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

      نویسنده خانم هست اقا نیست!

مطالب پیشنهادی