ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش تصویری اینوتکس ۲۰۱۹؛ ملاقاتی دوباره با کسب‌وکارهای نوپا

نمایشگاه اینوتکس امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز به کار کرده و علاقه‌مندان با پرداخت ۳۵ هزار تومان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید بعمل بیاورند. اینوتکس امسال شامل غرفه‌هایی از استارت آپ‌ها و شرکت‌های ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۲

نمایشگاه اینوتکس امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز به کار کرده و علاقه‌مندان با پرداخت ۳۵ هزار تومان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید بعمل بیاورند. اینوتکس امسال شامل غرفه‌هایی از استارت آپ‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ است و بخشی به نام استیج در آن راه افتاده که در آن سخنرانی‌ها و پنل‌های متفاوتی برگزار می‌شود. با هم تصاویری از این نمایشگاه را مرور می‌کنیم.

ساعات اولیه روز خلوت‌ترین زمان برای بازدید از نمایشگاه است و بیشتر می‌توانید به محبث نت‌ورکینگ بپردازید.

 

طراحی برخی غرفه‌ها جذاب بوده ولی تعداد این غرفه‌ها به اندازه انگشتان یک دست هم نمی‌رسد.
جایی که برای تیم‌های استارت آپی در نظر گرفته شده تا بتوانند کسب و کار نوپای خود را معرفی کنند به گفته بسیاری از صاحبان این کسب‌وکارها بسیار کوچک است.

 

شرکت‌های بین‌المللی نیز حضور کمرنگی در این نمایشگاه دارند. البته امروز و همزمان با برگزاری اولین همایش تعداد این کشورها بیشتر شده است.

 

طبق شواهدی که ما داشتیم میانگین سنی بازدیدکنندگان ۲۵ سال بود و این نشان از جوانی نمایشگاه می‌دهد

 

پنل‌های متفاوتی در طول برگزاری اینوتکس برگزار می‌شود.

 

دیجی کالا با بخش دیجی کالا نکست حضور پررنگی در نمایشگاه دارد و به عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی نمایشگاه به شمار می‌رود.

 

تیم مجموعه اسنپ نیز در نمایشگاه با این نمایشگر طویل حضور پیدا کرده‌اند و مسابقاتی برای بازدیدکنندگان تدارک دیده‌اند.

 

صندوق پیشنهادات و انتقادات و سوال و جواب‌های استارت آپی در کنار محل برگزاری سخنرانی‌ها قرار داده شده و سوالات متفاوتی را از شرکت کنندگان می‌پرسد.

 

سالن سخنرانی‌ها با طراحی خاص و دیجی‌کالایی خود طراحی جالبی دارد.

 

خوشبختانه مشکل گرمای طاقت فرسای نمایشگاه پارسال تا حد زیادی رفع شده است.

 

اینولانژ محلی برای استراحت کردن بازدیدکنندگان است.

 

شرکت سامسونگ نیز در این نمایشگاه حضور پررنگی دارد.

 

بخش کافه سرمایه برای دیدار صاحبان کسب و کار با سرمایه‌داران است.

 

نامی‌نو وظیفه پذیرایی از بازدیدکنندگان را بر عهده گرفته است. این مجموعه اخیرا با سایت بروزرسان وارد کسب‌وکارهای الکترونیکی شده است.

 

بخش ملاقات‌های B2B هم مکانی دیگر برای صاحبین کسب و کار است تا ملاقات‌های کاری خود را در آنجا ترتیب دهند.

 

اینجا غرفه روباکس است که قصد دارد اسکوترهای برقی را وارد شهر کند. این استارت آپ فعلا سرمایه‌گذاری ندارد اما مدیران آن به دیجیاتو می‌گویند که امید بالایی برای استارت کار خود در پایتخت دارند.

 

داستانپ استارت آپی برای کودکان اوتیسم که قصه‌های تعاملی جذابی برای آنان می‌آفریند. امسال خوشبختانه شاهد استارت آپ‌های کودک محور زیادی در بین مجمو‌عه‌های حاضر در نمایشگاه بودیم.

 

ویزیت اپ برخاسته از پارک علم و فناوری گیلان است که حضور پررنگی در نمایشگاه دارد. این استارت آپ رابط بین خرده فروشان و پخش کنندگان است و قصد حذف ویزیتورها را ندارد و می‌خواهد بستری آنلاین برای ویزیتورها راه بیندازد. به تازگی در تهران هم کار خود را شروع کرده ولی در حال حاضر در گیلان توانسته بیش از ۱۲۰۰ مشتری داشته باشد.

 

چهار چرخ خدمات آنلاین تعمیرات خودرو است و قصد دارد امداد خودرو را با روشی تکنولوژیک و مدرن ارائه کند. قیمت کمتر و نظارت بیشتر و خدمات بهتر از جمله اهداف چهار چرخ است که همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته در کنار هم قصد دارد تا بتواند از دیگر نمونه ها جلوتر باشد. چهار چرخ با جذب دوبار سرمایه‌گذاری می‌خواهد به زودی وارد فاز سوم جذب سرمایه‌ شود تا بتواند حیطه کاری خود را گسترش دهد. چهار‌چرخ تا یک ماه دیگر فعالیت خود را علاوه بر استان تهران به شهر‌ کرج نیز خواهد رساند. این مجموعه در حال حاضر با بیش از ۱۲۰ تعمیرگاه قرارداد دارد.

 

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی