ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

اولین اطلاعات فنی از نسل بعدی تویوتا GT86

پس از انتشار خبرهایی مبنی بر عدم عرضه نسل جدید تویوتا GT86 و سوبارو BRZ که دو خودروی کاملا یکسان از دو برند تویوتا و سوبارو اند، آب سردی بر طرفداران این خودروهای اسپرت دوست ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۵

پس از انتشار خبرهایی مبنی بر عدم عرضه نسل جدید تویوتا GT86 و سوبارو BRZ که دو خودروی کاملا یکسان از دو برند تویوتا و سوبارو اند، آب سردی بر طرفداران این خودروهای اسپرت دوست داشتنی ریخته شد. حال اما بخش آمریکایی سوبارو اعلام کرده است که نسل دوم این خودرو در راه است.
خبرگزاری CarScoops توانسته اطلاعاتی را از بخش آمریکایی سوبارو دریافت کند و طبق اعلام سخنگوی این شرکت به احتمال قوی نسل جدید سوبارو BRZ در راه باشد و البته هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری از این خودرو و زمان عرضه آن در دسترس نیست.

تویوتا GT86

پیش از این خبرگزاری Japan Times در سال گذاشته اعلام کرده بود که نسل دوم این خودرو از موتور 2.4 لیتری نیرو خواهد گرفت. البته در این خبر اعلام نشده که این موتور از نوع تنفس طبیعی باقی خواهد ماند یا به توربوشارژر مجهز خواهد شد. طبق ابن اطلاعات موتور جدید قابلیت قرار گیری در پلت فرم فعلی را ندارد و به همین دلیل تویوتا و سوبارو باید این پلت فرم را تغییر دهند و به همین دلیل احتمال استفاده از یک موتور توربوشارژر بیشتر است.

یکی از نکات درخشان این خودرو در هندلینگ بسیار عالی آن بود که به دلیل تعادل بین محور جلو و عقب ممکن شده بود. حال اگر موتور به نوع توربوشارژر تبدیل شود، تعادل وزنی خودرو تغییر می کند و به همین دلیل نیاز به تغییر در پلت فرم خودرو وجود خواهد داشت.

در هر صورت باید تا زمان عرضه نسل دوم سوبارو BRZ و تویوتا GT86 منتظر ماند در حال حاضر زمان احتمالی عرضه سال 2021 میلادی است. تویوتا GT86 در بازار خودرو کشور ما نیز حضور پیدا کرد که گرچه این مسئله در مدت زمان کوتاهی صورت پذیرفت اما با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی