ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی K20 پرو
تکنولوژی

آنتوتو: ردمی K20 پرو سریع‌ترین گوشی دنیا است

چندی پیش گوشی پرچمدار شیائومی با نام ردمی K20 پرو معرفی شد و قاتل پرچمدارها لقب گرفت. حالا با نزدیک شدن به زمان عرضه این گوشی در هند، شیائومی برای بیشتر دیده شدن پرچمدار خود بنچمارک‌هایی ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

چندی پیش گوشی پرچمدار شیائومی با نام ردمی K20 پرو معرفی شد و قاتل پرچمدارها لقب گرفت. حالا با نزدیک شدن به زمان عرضه این گوشی در هند، شیائومی برای بیشتر دیده شدن پرچمدار خود بنچمارک‌هایی از آن در سایت AnTuTu  منتشر کرد که با توجه به نمره این اسمارت‌فون به آن لقب سریعترین گوشی دنیا را داد.

ردمی K20 پرو در این تست‌ها نمره کلی 388803 را به دست آورد. البته باید به این نکته هم توجه کرد که بنچمارک‌های ترکیبی لزوما نشان‌دهنده عملکرد مناسب یک گوشی در استفاده روزمره نیستند اما به هرحال بخشی از کاربران هستند که به این نمرات اهمیت می‌دهند.

ردمی K20 پرو

شیائومی سال‌هاست که از نمرات AnTuTu استفاده می‌کند اما نکته جالب توجه در این تست پیشی گرفتن ردمی K20 پرو از می 9 است، چرا که این گوشی هم مثل ردمی از اسنپدراگون 855 استفاده می‌کند اما نمره آن 372006 به دست آمده بود.

استراتژی شیائومی در قبال ردمی K20 پرو مشخص است: در حال حاضر این شرکت چینی با تکیه بر سرعت بیشتر و قیمت کمتر گوشی خود نسبت به وان پلاس 7 پرو قصد دارد آن را برای کاربران گزینه مناسب‌تری جلوه دهد.

به هر حال باید دید شیائومی در رابط کاربری MIUI خود چه تغییراتی داده تا علاوه بر کسب نمرات خوب در بنچمارک‌ها، کاربرد روزمره آن هم بهتر و مناسب‌تر شده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • seedni
    seedni | ۲۷ خرداد ۱۳۹۸

    یه حقیقتی رو بگم ، نوت 10 سامسونگ بیاد به پای شیائومی K20 نمیرسه ببخشید این نظر منه

  • Milady
    Milady | ۲۷ خرداد ۱۳۹۸

    شیائومی عشقه ??????

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۷ خرداد ۱۳۹۸

    عالی

مطالب پیشنهادی