ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن MIUI-ify؛ نوار تنظیمات خاص، به سبک شیائومی

زبان طراحی شیائومی در اینترفیس کاربری MIUI همیشه طرفدار داشته به طوری که حتی کسانی که از دیوایس‌های ساخته این شرکت استفاده نمی‌کنند هم لب به تحسین آن گشوده‌اند. اگر شیفته سادگی و مینیمالیسم جدیدترین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

زبان طراحی شیائومی در اینترفیس کاربری MIUI همیشه طرفدار داشته به طوری که حتی کسانی که از دیوایس‌های ساخته این شرکت استفاده نمی‌کنند هم لب به تحسین آن گشوده‌اند. اگر شیفته سادگی و مینیمالیسم جدیدترین نسخه MIUI یعنی نسخه 10 هستید و از سویی دیوایس شیائومی در اختیار ندارید، به لطف اپلیکیشن‌های شخص ثالث می‌توانید تا حدی لذت کار در این اینترفیس کاربری را در گوشی اندرویدی‌ غیر شیائومی‌تان بچشید.

MIUI-ify همانطور که از اسمش پیداست آمده که چشمه‌ای از زیبایی رابط کاربری MIUI را برایتان شبیه‌سازی کند، آن هم در قسمتی از اندروید که بیش از سایر قسمت‌ها با آن سر و کار دارید: نوار کاربردی Quick Settings. با نصب MIUI-ify می‌توانید نوار تنظیمات سریع جدیدترین ساخته‌های شیائومی را به شیوه‌ای خاص و منحصر به فرد به گوشی خود بیاورید.

MIUI

احتمالا از دیدن اسکرین‌شات‌های مطلب متوجه منظورم از واژه «خاص» شده‌اید. MIUI-ify نوار تنظیمات سریع شیائومی را بر خلاف تصور به پایین صفحه اندروید می‌آورد تا مثل سیستم عامل آی او اس‌ با یک سوایپ سریع به آن دسترسی پیدا کنید. این نوار تنظیمات شامل تمام چیزهایی است که هنگام کار با گوشی به آن‌ها احتیاج دارید: دیتا، وای فای، بلوتوث، روشنایی نمایشگر، تاریخ و ساعت و وضعیت باتری و آنتن.

پایین بودن نوار تنظیمات سریع در MIUI-ify هم یک مزیت است و هم گاهی به یک نقطه ضعف برای اپلیکیشن تبدیل می‌شود. مزیت از این بابت که لازم نیست برای دسترسی به تنظیمات گوشی را از بالا به پایین سوایپ کنید (که در گوشی‌های بزرگ کار سخت‌تری است) و عیب از این بابت که ممکن است سوایپ پایین به بالا با دکمه‌های ناوبری انتهای صفحه تداخل پیدا کند.

هر چند توسعه‌دهندگان اپلیکیشن با گزینه تنظیم ارتفاع سوایپ تلاش کرده‌اند که این ضعف را بپوشانند. با نصب اپ و دادن دسترسی‌های سیستمی لازم می‌توانید به تمامی تنظیمات شخصی‌سازی اپ دسترسی پیدا کنید که بسیار جذاب و متنوعند. تغییر رنگ ساده‌ترین آن‌هاست، و اضافه کردن آیتم‌های مختلف و مدیریت کامل نوتیفیکیشن‌ها موارد دیگریست که می‌توانید در اختیار داشته باشید.

MIUI

MIUI-ify امکان اضافه کردن ستون‌های بیشتر را هم به شما ارائه کرده، تا حدی که با بالا کشیدن نوار تنظیمات یک صفحه کامل جلویتان ظاهر شود. در این صفحه می‌توانید به اسلایدر تنظیم روشنایی اسلایدرهای تنظیم صدا را هم اضافه کنید و حتی آیکن اپلیکیشن‌های پرمصرف (و لینک‌های محبوب) را هم همانجا در کنار این موارد قرار بدهید. در واقع نوار تنظیمات MIUI-ify می‌تواند برایتان به یک میان‌بر جامع برای دسترسی به تمام قسمت‌های اندروید تبدیل شود.

تعداد آیتم‌هایی که می‌توانید به صفحه MIUI-ify بیاورید از مرز 40 مورد گذر می‌کنند و می‌دانید نکته عالی کجاست؟ هر تغییری که انجام بدهید در اپلیکیشن قابل ذخیره و بازگردانی است بنابراین اگر به هر دلیلی اپلیکیشن را پاک کردید، در نصب مجدد همیشه راهی برای برگشت به تنظیمات مطلوب‌تان خواهید داشت.

MIUI-ify از دیوایس‌های روت شده هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. اگر علاقه‌مند به روت و اتوماسیون با اپلیکیشن Tasker هستید باید بدانید که MIUI-ify از این اپلیکیشن هم پشتیبانی می‌کند و در حالت روت تنظیمات بیشتری در اختیارتان می‌گذارد.

این اپلیکیشن شخصی‌سازی را می‌توانید به رایگان دانلود کنید. با این وجود توجه داشته باشید که پس از مدتی استفاده احتمالا برای ادامه کار با اپلیکیشن به پرداخت درون‌برنامه‌ای نیاز پیدا خواهید کرد.

MIUI-ify - Notification Shade

MIUI-ify - Notification Shade

سازنده: Tom Bayley قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

    دمتون گرم با این مطالبتون

  • abbasalim
    abbasalim | ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

    عالیبود. من بالای صفحه ام تاچش مشکل داره با این مشکل نوتیفیکیشن بارم حل شد

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۸ خرداد ۱۳۹۸

    برای ما شیائومی بازها این امکانات خاطره است ..
    رابط کاربری شیائومی در یک کلام بی نظیره

مطالب پیشنهادی