ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

bmw m3 and m4 drift
خودرو

فاز جدید نبرد بین ب ام و M POWER و مرسدس AMG؛ احتمال تولید مدل های مستقل توسط مونیخی ها

هفته گذشته ب ام و با اعلام دو خبر ناخوشایند باعث نا امیدی طرفداران خود شد. این خبرها عبارت بودند از حذف موتور V12 از محصولات و نداشتن برنامه برای تولیدی یک سوپر اتومبیل قدرتمند. ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۵

هفته گذشته ب ام و با اعلام دو خبر ناخوشایند باعث نا امیدی طرفداران خود شد. این خبرها عبارت بودند از حذف موتور V12 از محصولات و نداشتن برنامه برای تولیدی یک سوپر اتومبیل قدرتمند.

اما این هفته اوضاع برای طرفداران باوارایی ها کمی بهبود پیدا کرده، چرا که آقای مارکوس فلاش (Markus Flasch) مدیر بخش M ب ام و در حاشیه رونمایی از X3 M و X4 M در ایالات متحده، مصاحبه ای با یکی از نشریات آنلاین داشته و به خبرهای خوبی اشاره کرده است.

Markus Flasch, CEO

به گفته آقای فلاش احتمالا در آینده نه چندان دور، تعداد مدل های مزین به نشان افزایش خواهد یافت. علاوه بر این بخش M مشغول بررسی ارایه مدل هایی مستقل است که به محصولات استاندارد ب ام و وابستگی نداشته و بر پایه آنها ساخته نخواهند نشد.

آقای فلاش در مصاحبه با نشریه استرالیایی Car Sales اذعان کرده که تحقیقات مربوط به مدل های مستقل M در حال انجام است. برخی پیش بینی می کنند خود آقای فلاش علاقه زیادی به ارایه مدل های مستقل داشته و تحقیقات زیر نظر مستقیم وی انجام می شوند.

2015-bmw-3-0-csl-hommage-3-0-csl-hommage-r (3)

به دلیل اینکه این پروژه در مراحل ابتدایی قرار دارد، اطلاعات زیادی از آن در دست نیست؛ با وجود این یکی از منابع نزدیک و مطلع از برنامه ها اظهار کرده که بخش M در حال ارزیابی اتاق های گوناگون است. این فرد افزوده مهندسین بخش M استفاده از پیشرانه های درون سوز یا الکتریکی را نیز بررسی می کنند.

در هر صورت به اعتقاد آقای فلاش مدل هایی که عرضه می شوند، باید دارای ترکیبی مناسب از کاراکتر، دقت، سرعت و تجمل را باشند تا به نشان M مزین شوند. او به لحاظ قیمت، ارایه مدل هایی بالاتر از M8 را ضروری ندانسته و افزوده بخش M مسیری مستقل را در پیش خواهد گرفت.

ب ام و

به نظر می رسد ب ام و با اعطای آزادی های بیشتر به بخش M قصد دارد رقبایی بهتر و قدرتمندتر را برای مرسدس AMG بتراشد. از آنجایی که این کمپانی برنامه ای برای توسعه سوپر اتومبیلی در رده ای بالاتر از M8 ندارد، با این حساب AMG One نگران رقیبی از باواریا نخواهد بود، اما در سطح خودروهایی مانند مرسدس بنز AMG GT-R احتمال شاهد دلاوری تازه از سرزمین باواریا باشیم تا بلکه سنت ساخت خودروهای جذاب و دوست داشتنی در شهر مونیخ در مقابل هجمه های اهالی اشتوتگارت (مرسدس بنز و پورشه) حفظ شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی