ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اولترابوک GDP
تکنولوژی

کمپانی چینی GDP می خواهد اولترابوک را از نو تعریف کند [تماشا کنید]

کمپانی چینی GDP کارش را با تولید کنسول های گیمینگ اندرویدی به نام GamePad Digital شروع کرد و موفق شد به وسیله آن ها درآمد زیادی کسب کند. پس از آن نیز سراغ کامپیوترهای شخصی ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۵ تیر ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

کمپانی چینی GDP کارش را با تولید کنسول های گیمینگ اندرویدی به نام GamePad Digital شروع کرد و موفق شد به وسیله آن ها درآمد زیادی کسب کند. پس از آن نیز سراغ کامپیوترهای شخصی بسیار کوچک آمد و بازار را با دستگاه های پنج تا هفت اینچی پر کرد. حالا اولترابوک GDP به وبسایت سرمایه گذاری جمعی Indiegogo آمده تا مبلغ مورد نیاز برای تولیدش را جمع آوری کند.

مدت هاست از اصطلاح اولترابوک برای توصیف لپ تاپ هایی با ضخامت کم اما بزرگ استفاده می شود، اما GDP می گوید اوضاع نباید اینطور باقی بماند. این شرکت می خواهد اولترابوک را با مشخصاتی نو معنی کند که دستگاه جدیدشان تمامی آن ها را داراست.

GDP P2 Max به یک صفحه نمایش 8.9 اینچی مشابه آیپد مینی 4 مجهز شده و تنها 650 گرم وزن دارد. با اینکه GDP مدام به مقایسه P2 Max با آیپد مینی می پردازد، کاملا مشخص است که این دستگاه از محصول اپل ضخیم تر و سنگین تر است.

اولترابوک GDP

این اولترابوک به نسبت ابعادش مشخصات قابل توجهی دارد. برای مثال صفحه نمایش مورد استفاده در آن دارای رزولوشن نسبتا بالای 2560 در 1200 پیکسلی است و از ده نقطه لمس نیز پشتیبانی می کند.

اولترابوک GDP تنها 650 گرم وزن دارد

GDP M2 Max به چیپست Core m3 اینتل به همراه 8 یا 16 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه SSD NVMe مجهز خواهد شد. وبکم آن نیز پایین صفحه و در زاویه ای نه چندان خوشایند قرار گرفته است. این لپتاپ دارای تاچ پد و کیبوردی با اندازه کامل نیز هست.

اولترابوک GDP با پردازنده Core m3-3965Y از همین حالا برای پیش سفارش در وبسایت Indiegogo موجود است. قیمت آن هم 530 دلار برای مدل پایه با رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی تعیین شده. اگر هم مایل به خرید نسخه مجهز به رم 16 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی باشید باید 705 دلار برای آن کنار بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی