ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرباد WF-1000XM3 سونی
تکنولوژی

رونمایی سونی از ایرباد بیسیم با قابلیت حذف نویز

سونی از ایرباد بیسیم واقعی WF-1000XM3 رونمایی کرده که از تکنولوژی حذف نویز بهره می برد. ایربادهای بیسیم واقعی (truly wireless) هدفون هایی هستند که هیچگونه اتصال با سیم بین دو کانال آنها برقرار نیست ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۷

سونی از ایرباد بیسیم واقعی WF-1000XM3 رونمایی کرده که از تکنولوژی حذف نویز بهره می برد.

ایربادهای بیسیم واقعی (truly wireless) هدفون هایی هستند که هیچگونه اتصال با سیم بین دو کانال آنها برقرار نیست و به عبارتی هر کانال آنها به طور بی سیم ارتباط برقرار می کنند.

پیش از این سونی هدفون روگوشی بیسیم WH-1000XM3 را در سبد محصولات خود داشت که با قابلیت حذف نویز با استقبال کاربران روبرو شد و حتی به عقیده برخی سایت ها در لیست بهترین هدفون های بیسیم سال 2019 قرار داشت. ایرباد WF-1000XM3 سونی نوید کیفیت مشابه با مدل رو گوشی قبلی را می دهد و در عین حال از نوع توگوشی و جمع و جور تر است.

ایرباد WF-1000XM3 سونی

این هدفون از دو میکروفن روی دو گوشی بهره می برد تا نویز محیط را دریافت کرده و با استفاده از چیپ اختصاصی QN1e تمامی صداهای محیطی را حذف کند. چیپ پیشرفته مشابهی وظیفه تبدیل محتوای دیجیتال 24 به صوت را دارد. همچنین مشابه با مدل روگوشی از موتور بهبود صدای دیجیتال HX سونی بهره می برد تا کیفیت صدای موسیقی های فشرده شده بهبود پیدا کند.

یکی از ایرادهایی که به هدفون های بیسیم واقعی گرفته می شود مشکلات مربوط به اتصال آنها به دستگاه ها است. به طور معمول یک گوشی این هدفون ها از طریق بلوتوث به گوشی دیگر وصل می شود اپل این مشکل را با استفاده از چیپ اختصاصی خود برای ایرپاد حل کرده. سونی هم راهکار مشابهی در پیش گرفته و نوید بهبود پایداری اتصال این محصول را می دهد.

ایرباد WF-1000XM3 سونی

ایرباد WF-1000XM3 سونی با یک بار شارژ تا 6 ساعت کار می کند و باکس شارژ آن هم توانایی 3 بار شارژ اضافه را دارد. به این ترتیب با یک بار شارژ کامل باکس و هدفون می توانید تا 24 ساعت از استفاده آن لذت ببرید. به لطف شارژ سریع هم با یک شارژ 10 دقیقه ای می توان تا 90 دقیقه به موسیقی گوش داد.

یکی از قابلیت های کاربردی ایرباد WF-1000XM3 سونی امکان پخش موقت صدای محیط با قابلیت «Quick Attention» است. برای این کار کافی است انگشت خود را روی گوشی سمت چپ بگذارید تا برای لحظاتی ولوم کاهش یافته و صدای محیط شنیده شود.

ایرباد WF-1000XM3 سونی در رنگ مشکی و نقره ای و با قیمت 230 دلار روانه بازار خواهد شد.

ایرباد WF-1000XM3 سونی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی