ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آریو هم به فهرست خودروهای غیر قابل تحویل پیوست؛ اعلام طرح تبدیل آریو به پراید و تیبا توسط سایپا

بازگشت تحریم خودروسازی پس از مدت کوتاهی و خروج شرکای بین المللی خودروسازان از ایران، موجب شده که این شرکت‌ها در تحویل خودروهای پیش فروش شده، دچار مشکل شوند و حالا این مشکل گریبان سایپا ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۵

بازگشت تحریم خودروسازی پس از مدت کوتاهی و خروج شرکای بین المللی خودروسازان از ایران، موجب شده که این شرکت‌ها در تحویل خودروهای پیش فروش شده، دچار مشکل شوند و حالا این مشکل گریبان سایپا آریو را هم گرفته است.

عدم تحویل خودروهای پیش فروش شده در ماه‌های اخیر در کنار افزایش قیمت خودروها موجب سرگردانی و اعتراض عده زیادی از خریداران شده است. بعضی از این معترضان می‌گویند با وجود تأخیرهای طولانی هنوز موفق به دریافت خودروی ثبت نامی خود نشده‌اند.

در این شرایط بسیاری از خودروسازان اقدام به ارائه طرح های مختلف به جهت تبدیل خودرو های پیش فروش شده خود به مدل های دیگر کرده اند. از این جمله می توان به طرح تبدیل خودرو های دنا پلاس توربو مدل اتوماتیک، دانگ فنگ h30، تندر 90 پلاس و پژو 207 اتوماتیک از جانب ایران خودرو اشاره کرد که همگی از جمله خودروهایی با ارز بری بالا (نسبت به سایر خودروها) محسوب می شوند. به علاوه سایپا نیز پیش از این طرح تبدیل تعهدات برلیانس را اعلام نموده بود.

در جدیدترین اخبار گروه خودروسازی سایپا طرح تبدیل خودرو آریو را نیز اعلام کرده است. جزئیات این طرح به شرح ذیل است:

احتراما ضمن سپاس و قدردانی از مشتریان محترم گروه آریو شرکت سایپا که با توجه به مشکلات تامین و تولید این گروه با سعه صدر خود نهایت همکاری را با گروه سایپا به عمل آورده‌اند و عذرخواهی مجدد بایت تاخیر به وجود آمده در تحویل خودروهای ثبت نامی ایشان، بدین وسیله طرح های پیشنهادی گروه سایپا جهت تعهدات بهمن و اسفند 97 مشتریان محترم که تاکنون دعوتنامه تکمیل وجه مابه التفاوت برای آنها صادر نگردیده است جهت اجرا از روز دوشنبه مورخ 98/04/17 ساعت 14 به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

آریو تبدیل به پراید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Pinkpanther
    Pinkpanther | ۱۸ تیر ۱۳۹۸

    فردا میزنن طرح تبدیل پراید و تیبا به موتور فرداش هم میزنن تبدیل موتور به فرغون دیگه کلا تموم میشه تازه چرخ فرغون رو هم اپشن میکنن

مطالب پیشنهادی