ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کد افزایش مبلغ قطع میان‌دوره
تکنولوژی

اطلاعیه همراه اول در مورد سرویس و کد افزایش مبلغ قطع میان‌دوره

بر اساس اعلام همراه اول کد ستاره ۱۰ ستاره ۱۱۷ مربع فقط سقف قطع میان دوره مشترکان دائمی را افزایش می‌دهد و موجب بستانکاری آنها نخواهد شد. پيرو انتشار مطالب نادرستی در شبکه‌های اجتماعی با ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۰

بر اساس اعلام همراه اول کد ستاره ۱۰ ستاره ۱۱۷ مربع فقط سقف قطع میان دوره مشترکان دائمی را افزایش می‌دهد و موجب بستانکاری آنها نخواهد شد.

پیرو انتشار مطالب نادرستی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع بازپرداخت وجوه دریافتی از مشترکان خطوط دائمی همراه اول از طریق قبوض، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد که کد «ستاره ۱۰ ستاره ۱۱۷ مربع» صرفا برای بالا بردن سقف قطع میان دوره مشترکان دائمی بوده و موجب بستانکاری مشترکان نمی‌شود.

«شاهین آرپناهی» مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات همراه اول هم در توییتی شایعات منتشر شده را تکذیب کرد و توضیح داد استفاده از این کد سقف قطع میان‌ دوره مشترکان دائمی اپراتور همراه اول را بدون هیچ هزینه‌ای افزایش خواهد داد.

کد افزایش مبلغ قطع میان‌دوره

همراه اول نیز در اطلاعیه خود تاکید کرده که این سرویس براى ایجاد تجربه بهتر براى مشترکان دائمى در میان دوره بوده و تسویه حساب قبوض با هر میزان مصرف در پایان دوره الزامى است:

«حساب کلیه کاربران همراه اول کاملا بر خط است و اگر مشترکی به هر دلیل، اضافه پرداخت داشته باشد، این مبلغ بلافاصله بحساب بستانکاری وی منظور می شود و نیازی به گرفتن کد خاصی در این خصوص نیست.»

همراه اول همچنین در انتها تاکید کرد که مشترکان می‌توانند برای کسب اطلاعات صحیح به درگاه های رسمی اپراتور مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی