ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیگما fp
تکنولوژی

رونمایی سیگما از دوربین fp؛ کوچکترین بدون آینه فول فریم جهان

سیگما از دوربین fp رونمایی کرده که کوچکترین دوربین بدون آینه فول فریم جهان به حساب می آید. سیگما fp با لنزهای با مانت L سازگار است. باید اشاره کرد که کمتر از یک سال ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

سیگما از دوربین fp رونمایی کرده که کوچکترین دوربین بدون آینه فول فریم جهان به حساب می آید.

سیگما fp با لنزهای با مانت L سازگار است. باید اشاره کرد که کمتر از یک سال قبل، پاناسونیک، لایکا و سیگما خبر از اتحاد خود برای تولید دوربین و لنزهای مبتنی بر سیستم L داده بودند.

سیگما fp

سیگما اف پی بسیار جمع و جور است؛ ابعادی 112.6 در 69.9 و ضخامتی 45.3 میلی متری دارد و وزن آن هم تنها 370 گرم است. این دستاورد به لطف حذف شاتر مکانیکی ممکن شده. حسگر دوربین 24.6 مگاپیکسلی BSI-CMOS است که از فیلترهای بِیِر مرسوم بهره می برد. در پشت دوربین نمایشگر لمسی 3.2 اینچی با رزولوشن 2.1 مگاپیکسل به چشم می خورد و بدنه هم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

سیگما fp می تواند تصاویر 14 بیتی DNG RAW را ثبت کند و توانایی ثبت 12 فریم پشت سر هم با این فرمت و با سرعت 18 فریم بر ثانیه را دارد. محدوده ایزو بین 100 تا 25600 متغیر است و سیستم فوکوس 49 نقطه ای مبتنی بر تشخیص کنتراست از تشخیص چشم و چهره و نیز دنبال کردن سورژه پشتیبانی می کند.

سیگما اف پی همچنین می تواند ویدیوهای 12 بیتی CinemaDNG RAW با کیفیت 4K و نرخ 24 فریم در ثانیه را روی یک رکوردر اکسترنال متصل به درگاه USB 3.1 ضبط کند. از درگاه های دوربین جدید سیگما می توان به HDMI، میکرو اس دی، میکروفون، هدفون، ریموت شاتر و USB 3.1 اشاره کرد.

سیگما همچنین دوربین جدید خود را ماژولار طراحی کرده؛ به این معنی که در آینده، خود این کمپانی و نیز شرکت های ثالث لوازم جانبی متنوع از جمله منظره یاب الکترونیکی و گریپ های سازگار با آن را روانه بازار خواهند کرد.

قیمت سیگما اف پی اعلام نشده اما قرار است از پاییز پیش رو روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی