ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
توییت ترامپ رمزارزها
تکنولوژی

ترامپ در توییت تازه اش: از رمزارزها خوشم نمی آید

بعد از ظهر روز گذشته ترامپ فرصت را مغتنم شمرد و در مورد رمزارزها توییت هایی را منتشر کرد. او در توییت های خود به دنیا  اعلام کرد که طرفدار بیتکوین و دیگر پول های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بعد از ظهر روز گذشته ترامپ فرصت را مغتنم شمرد و در مورد رمزارزها توییت هایی را منتشر کرد. او در توییت های خود به دنیا  اعلام کرد که طرفدار بیتکوین و دیگر پول های مجازی نیست چراکه ارزش ناپایداری دارند و روی هوا استوارند.

ترامپ طی یک رشته توییت افکار خود در مورد پول های دیجیتال را بیشتر برای مخاطبانش باز کرد و اظهار داشت:

فیسبوک تازگی ها لیبرا را معرفی کرده. این پول جایگاه ضعیف و اطمینان پذیری پایینی دارد. اگر فیسبوک و دیگر شرکت ها می خواهند بانک باشند باید مراحل قانونی لازم برای این کار را طی کرده و تابع قوانین وضع شده برای سیستم بانکداری باشند. درست مانند بانک های ملی و بین المللی.

این اظهارات ترامپ به نوعی همراستا با انتقاداتی بود که دمکرات ها هفته پیش در مورد لیبرا مطرح کردند. آنها اعلام داشتند که فیسبوک باید پروژه لیبرا را فعلا به تعویق بیاندازد تا اثرات آن روی سیستم مالی دنیا به صورت کامل بررسی شود.

توییت ترامپ رمزارزها

توییت ترامپ رمزارزها

توییت های جنجالی ترامپ در مورد رمزارزها طبق روال همیشه با صحبت های همیشگی اش در رابطه با اطمینان پذیری بالای دلار آمریکا به پایان رسید و چنین گفت:

ما تنها یک پول واقعی داریم و آن دلار آمریکاست. این پول حالا از هر زمان دیگری قدرتمندتر است و اطمینان پذیری بالایی دارد. این پول با اختلاف، بر هر نقطه ای از دنیا سلطه دارد و همیشه هم همینطور می ماند.

جالب است بدانید  ترامپ روز گذشته در حالی این صحبت ها را مطرح کرد که ساعاتی قبل از آن میزبان دورهمی جمعی از محافظه کاران آمریکا بود تا با آنها از تعصب و سانسور در شبکه های اجتماعی بگوید و برایشان اظهار تاسف کند.

بعد از انتشار این توییت مایک سرنوویچ از صاحب نظران راستگرای آمریکا در پاسخ چنین نوشت:

[تنفر شما از رمزارزها] اشتباه بزرگی است و نشان دهنده عدم آگاهی شماست.

به نظر می آید که سرنوویچ و جمعی دیگر از کارشناسان حالا آماده اند تا به ترامپ در باب مزایای بیتکوین آموزش دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Milad Arastoueian
    Milad Arastoueian | ۲۱ تیر ۱۳۹۸

    به خاطر اینه که دلار به خطر افتاده. اروپایی ها میخوان دلار رو بکشن پایین با بیت کویین.

    • علی
      علی | ۲۱ تیر ۱۳۹۸

      اروپایی ها؟!! چه ربطی به بیت کوین دارند؟

    • آریا
      آریا | ۲۲ تیر ۱۳۹۸

      اروپایی ها میخواستن با یورو دلار رو پایین بکشن. ولی موفق نشدن.
      بیشترین دارندگان بیت کوین که تو امریکا هستند

  • ilyma13
    ilyma13 | ۲۱ تیر ۱۳۹۸

    اره واقعا این ارز های دیجیتال و واقعی مثل قضیه مرغ و تخم مرغ میمونن اگه معاملاتش و تبدیلش به ارز واقعی متوقف بشه یک سری اطلاعات مجازی فقط باقی میمونه که هیچ ارزشی ندارن و احتمال زیاد یک روز دوره این ها هم به پایان میرسه...

  • enrix
    enrix | ۲۱ تیر ۱۳۹۸

    بله چون نفوذ آمریکا به وسیله دلار ور کمتر میکنه چون میشه باهاش تحریم هارو دور زد چون یکی مثل من میتونه با پولش یه سیستم گیمینگ بخره برای خودش و برادرش بایدم بهانه هایی واهی بیاد!

  • sadoogh
    sadoogh | ۲۱ تیر ۱۳۹۸

    کلا اصلا بی پایه و اثاث هست
    استخراجش رو هیچ جا نمیگن که چقدر باعث گرمایش جهانی میشه
    نمیگن که کشورهای ضعیف با زیر ساختای برقی ضعیف متضرر تر میشن مردمش.یکیش ایران خودمون که همین ماینرا باعث شدن که یه سری مردم تو کشور اب و برقشون قطع باشه که اقا زاده هاشون دارن استخراج میکنن

    • علی
      علی | ۲۱ تیر ۱۳۹۸

      این طوری نیست‌ که همه ارزهای دیجیتال، مثل بیت کوین ماینر داشته باشند.

    • mohammad ghorbani
      mohammad ghorbani | ۲۲ تیر ۱۳۹۸

      میدونی توی همین ایران خودمون چندین کارخونه ذوب آهن قوس یا القایی داریم که با برق کار میکنن؟ که برقی که مصرف میکنند و حرارتی که تولید میکنن از کل شبکه بیتکوین جهان بیشتره

  • آریا
    آریا | ۲۱ تیر ۱۳۹۸

    باهاش کاملا موافقم. پولی که با کارت گرافیک استخراج بشه و پشتوانه ای نداشته باشه رو هواست

  • Javad Fathi
    Javad Fathi | ۲۱ تیر ۱۳۹۸

    اره مثل قوانین استوار برجام ??

مطالب پیشنهادی