ترامپ در توییت تازه اش: از رمزارزها خوشم نمی آید
بعد از ظهر روز گذشته ترامپ فرصت را مغتنم شمرد و در مورد رمزارزها توییت هایی را منتشر کرد. او در توییت های خود به دنیا اعلام کرد که طرفدار بیتکوین و دیگر پول های ...
بعد از ظهر روز گذشته ترامپ فرصت را مغتنم شمرد و در مورد رمزارزها توییت هایی را منتشر کرد. او در توییت های خود به دنیا اعلام کرد که طرفدار بیتکوین و دیگر پول های مجازی نیست چراکه ارزش ناپایداری دارند و روی هوا استوارند.
ترامپ طی یک رشته توییت افکار خود در مورد پول های دیجیتال را بیشتر برای مخاطبانش باز کرد و اظهار داشت:
فیسبوک تازگی ها لیبرا را معرفی کرده. این پول جایگاه ضعیف و اطمینان پذیری پایینی دارد. اگر فیسبوک و دیگر شرکت ها می خواهند بانک باشند باید مراحل قانونی لازم برای این کار را طی کرده و تابع قوانین وضع شده برای سیستم بانکداری باشند. درست مانند بانک های ملی و بین المللی.
این اظهارات ترامپ به نوعی همراستا با انتقاداتی بود که دمکرات ها هفته پیش در مورد لیبرا مطرح کردند. آنها اعلام داشتند که فیسبوک باید پروژه لیبرا را فعلا به تعویق بیاندازد تا اثرات آن روی سیستم مالی دنیا به صورت کامل بررسی شود.
توییت های جنجالی ترامپ در مورد رمزارزها طبق روال همیشه با صحبت های همیشگی اش در رابطه با اطمینان پذیری بالای دلار آمریکا به پایان رسید و چنین گفت:
ما تنها یک پول واقعی داریم و آن دلار آمریکاست. این پول حالا از هر زمان دیگری قدرتمندتر است و اطمینان پذیری بالایی دارد. این پول با اختلاف، بر هر نقطه ای از دنیا سلطه دارد و همیشه هم همینطور می ماند.
جالب است بدانید ترامپ روز گذشته در حالی این صحبت ها را مطرح کرد که ساعاتی قبل از آن میزبان دورهمی جمعی از محافظه کاران آمریکا بود تا با آنها از تعصب و سانسور در شبکه های اجتماعی بگوید و برایشان اظهار تاسف کند.
بعد از انتشار این توییت مایک سرنوویچ از صاحب نظران راستگرای آمریکا در پاسخ چنین نوشت:
[تنفر شما از رمزارزها] اشتباه بزرگی است و نشان دهنده عدم آگاهی شماست.
به نظر می آید که سرنوویچ و جمعی دیگر از کارشناسان حالا آماده اند تا به ترامپ در باب مزایای بیتکوین آموزش دهند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


به خاطر اینه که دلار به خطر افتاده. اروپایی ها میخوان دلار رو بکشن پایین با بیت کویین.
اروپایی ها؟!! چه ربطی به بیت کوین دارند؟
اروپایی ها میخواستن با یورو دلار رو پایین بکشن. ولی موفق نشدن.
بیشترین دارندگان بیت کوین که تو امریکا هستند
اره واقعا این ارز های دیجیتال و واقعی مثل قضیه مرغ و تخم مرغ میمونن اگه معاملاتش و تبدیلش به ارز واقعی متوقف بشه یک سری اطلاعات مجازی فقط باقی میمونه که هیچ ارزشی ندارن و احتمال زیاد یک روز دوره این ها هم به پایان میرسه...
بله چون نفوذ آمریکا به وسیله دلار ور کمتر میکنه چون میشه باهاش تحریم هارو دور زد چون یکی مثل من میتونه با پولش یه سیستم گیمینگ بخره برای خودش و برادرش بایدم بهانه هایی واهی بیاد!
کلا اصلا بی پایه و اثاث هست
استخراجش رو هیچ جا نمیگن که چقدر باعث گرمایش جهانی میشه
نمیگن که کشورهای ضعیف با زیر ساختای برقی ضعیف متضرر تر میشن مردمش.یکیش ایران خودمون که همین ماینرا باعث شدن که یه سری مردم تو کشور اب و برقشون قطع باشه که اقا زاده هاشون دارن استخراج میکنن
این طوری نیست که همه ارزهای دیجیتال، مثل بیت کوین ماینر داشته باشند.
میدونی توی همین ایران خودمون چندین کارخونه ذوب آهن قوس یا القایی داریم که با برق کار میکنن؟ که برقی که مصرف میکنند و حرارتی که تولید میکنن از کل شبکه بیتکوین جهان بیشتره
باهاش کاملا موافقم. پولی که با کارت گرافیک استخراج بشه و پشتوانه ای نداشته باشه رو هواست
اره مثل قوانین استوار برجام ??