ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در هر نمایشگاه بین‌المللی یک سالن برای استارت‌آپ‌ها وجود خواهد داشت

در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، تفاهمنامه ای میان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی امضا شد که به موجب آن زین پس تمامی نمایشگاه‌های برگزار شده در این محل، ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۶

در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، تفاهمنامه ای میان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی امضا شد که به موجب آن زین پس تمامی نمایشگاه‌های برگزار شده در این محل، یک سالن مخصوص استارت آپ‌های آن حوزه خواهند داشت و سازمان نصر با توجه به سابقه و تجربه‌ای که در این زمینه دارد؛ راهنمای این بخش خواهد بود.

«بهمن حسین زاده» رییس شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور در مراسم امضای این تفاهمنامه تاکید کرد که خودش یک آدم حوزه IT بوده و تعلق خاطری نسبت به نمایشگاه‌های فناورانه نظیر الکامپ دارد. حسین زاده افزود که همواره سعی داشته برای نمایشگاه الکامپ سنگ تمام بگذارد و بهترین خدمات را برای غرفه‌داران و بازدیدکنندگان بعمل بیاورد. او همچنین تاکید کرد که در نمایشگاه بین‌المللی، هر رویدادی با هر موضوعی برگزار شود، یک سالن استارت آپی برای کسب و کارهای نوپا آن حوزه نیز وجود خواهد داشت:

«مثلا نمایشگاه تجهیزات جانبی ورزشی که چندی پیش برگزار شد یک سالن استارت آپ های همین حوزه را داشت. اساسا هر نمایشگاهی با هر موضوعی زین پس یک سالن مخصوص استارت آپ‌ها خواهد داشت که در همان حیطه نمایشگاه فعالیت می‌کنند. در این راه قصد داریم از سازمان نصر که تجربه خوبی و کانکشن خوبی با استارت آپها و متولیان آنها دارد، مشاوره بگیریم.»

حسین زاده باور دارد که استارت آپ‌ها در شرایط فعلی راهی برای دور زدن تحریم‌ها و اعتلای اقتصاد کشور هستند. او می‌گوید به همین دلیل به این کسب و کارهای نوپا ایمان دارد و برای آنها تخفیف‌های بی‌نظیری برای شرکت در این سالن‌ها در نظر گرفته است: «چندی پیش نیز تفاهمنامه‌ای با آقای ستاری امضا کردیم که برای شرکت‌های دانش بنیان ۵۰ درصد تخفیف خواهیم داشت.»

رییس شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور همچنین خبر از برگزاری رویدادی داد که در آن شرکت‌ها و صنایع بزرگ نیازمندی‌های خود که دچار تحریم شدند را اعلام کرده و از استارت آپ‌ها می‌خواهند که بتوانند محصولاتی مشابه نیازمندی‌های تحریم شده آنها را تولید کنند. او در پایان این نشست خبری از تمامی فعالان استارت آپی دعوت بعمل آورد تا با نمایشگاه بین‌المللی همکاری کنند و اپلیکیشن‌هایی برای بهبود روند ثبت‌نام، پارکینگ و دیگر موارد نمایشگاه ایجاد کنند چرا که این نیاز اساسی این روزهای مجموعه آنهاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی