ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپ ویرایش عکس Gallery Go
نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه سبک گوگل فوتوز برای استفاده آفلاین معرفی شد

گوگل در رویدادی که همین هفته در نیجریه برگزار کرد از یک اپ مدیریت و ویرایش عکس تازه به نام Gallery Go رونمایی به عمل آورد که برای استفاده به صورت آفلاین طراحی شده است. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

گوگل در رویدادی که همین هفته در نیجریه برگزار کرد از یک اپ مدیریت و ویرایش عکس تازه به نام Gallery Go رونمایی به عمل آورد که برای استفاده به صورت آفلاین طراحی شده است.

Gallery Go به مجموعه اپلیکیشن هایی می پیوندد که مشخصا برای کاربران کشورهای در حال توسعه ساخته شده اند؛ کشورهایی که در آنها ارتباط به دنیای آنلاین به سادگی صورت نمی گیرد.

اپلیکیشن ویرایش عکس تازه گوگل با دستگاه های مبتنی بر اندروید ۸.۱ اوریو و نسخه های جدیدتر کار می کند و تنها ۱۰ مگابایت از حافظه گوشی ها را اشغال خواهد نمود. این اپ از ابزارهای یادگیری ماشینی مشابه در گوگل فوتوز برای سازماندهی و مدیریت عکس ها کمک می گیرد با این تفاوت که برای این کار نیازی به ارتباط اینترنتی ندارد. کاربران میتوانند فولدرهای مختص به خود را در محیط این برنامه بسازند و مستقیما از کارت حافظه SD گوشی به عکس های خود دسترسی پیدا کنند.

گوگل چندین ابزار کاربردی و ساده را برای ویرایش عکس ها در این اپ در نظر گرفته است که از آن جمله میتوان به فیلترها، بهبود دهنده های خودکار برای ویرایش سریع، چرخش و برش اشاره کرد. البته اشاره کنیم شرکت های دیگری نظیر فیسبوک نیز اپ های مشابه به Gallery Go را پیشتر ارائه کرده اند تا در کشورهایی نظیر نیجریه که گوشی های موبایل اصلی ترین ابزار رایانشی کاربران است امکان ویرایش عکس ها بدون ارتباط به اینترنت فراهم باشد.

اپلیکیشن Gallery Go از همین حالا روی پلی استور گوگل موجود است و از ماه آینده به عنوان اپ پیش فرض گالری روی برخی دستگاه های موبایل نصب خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Javad Fathi
    Javad Fathi | ۳ مرداد ۱۳۹۸

    حالا نمیشد برا گوشی های قدیمی تر هم بیاد :/

مطالب پیشنهادی