ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ پرواز فرزندان نور بر فراز ابرها

اکتیویژن کم کم کال آف دیوتی موبایل را برای کاربران کشورهای مختلف در دسترس قرار می‌دهد و بعد از سافت لانچ این بازی مورد انتظار برای کاربران iOS در استرالیا و کاربران اندروید در کشورهایی ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

اکتیویژن کم کم کال آف دیوتی موبایل را برای کاربران کشورهای مختلف در دسترس قرار می‌دهد و بعد از سافت لانچ این بازی مورد انتظار برای کاربران iOS در استرالیا و کاربران اندروید در کشورهایی مثل هند، حالا کال آف دیوتی موبایل برای کاربران کانادا هم در دسترس قرار گرفته است.

این شرکت به جای اینکه کال آف دیوتی موبایل را به عنوان یک اسپین آف یا دنباله برای بازی‌های کنسولی و پی سی منتشر کند، ترجیح داد یک بازی کاملا جدید برای تلفن‌های همراه توسعه دهد و ساخت و تولید بازی را هم به عهده استودیوی شناخته شده تنسنت بگذارد. با توجه به کارنامه خوب تنسنت در ساخت بازی‌های بتل رویال مثل پابجی، در حال حاضر مدهای بازی مختلف PvP مثل بتل رویال برای کال آف دیوتی موبایل هم درنظر گرفته شده‌اند.

برای اینکه گیمرها تجربه منحصر بفردی از بخش مولتی پلیر کال آف دیوتی موبایل داشته باشند نقشه دنیای باز عظیمی برای بخش بتل رویال درنظر گرفته شده که شامل لوکیشن‌های آشنا از سایر بازی‌های این فرنچایز می‌شود. فعلا اکتیویژن در حال آزمایش مدهای 1 نفره، 2 نفره و 4 نفره برای بتل رویال کال آف دیوتی موبایل است و باید دید در زمان عرضه جهانی بازی با چه چیزی طرف خواهیم بود. به علاوه مدهای چندنفره متداول در کال آف دیوتی مثل تیم دث مچ، Free For All و Domination هم در بازی حضور خواهند داشت.

از آن طرف خبرهای خوبی از بازی مورد انتظار Sky: Children of the Light که در هفت سنگ‌های گذشته مفصل به آن پرداخته‌ایم هم به گوش می‌رسد. کاربران iOS می‌توانند همین حالا این بازی را از اپ استور دانلود کرده و غرق در دنیای هنرمندانه و شاعرانه thatgamecompany شوند. اگر چه این بازی در ابتدا به عنوان یک بازی انحصاری اپل معرفی شد اما بعدا سازندگان توسعه نسخه اندروید آن را هم تائید کردند. فعلا تاریخ انتشار نسخه اندروید Sky مشخص نیست و امیدواریم این بازی هرچه زودتر به دستگاه‌های اندرویدی هم بیاید.

خبر خوب دیگر برای کاربران iOS این است که می‌توانند expansion بازی استراتژی محبوب یعنی Civilization VI سید میر که با نام Rise and Fall منتشر شده را دانلود کنند. این اکسپنشن قبلا برای ورژن استیم این بازی منتشر شده و بازخوردهای بسیار خوبی از گیمرها دریافت کرده بود. با این حال اخبار سید میری به همینجا خلاصه نمی‌شود چرا که اکسپنشن بعدی بازی با نام Gathering Storm هم تائید شده و قرار است محتوای جدیدی به Rise and Fall اضافه کند.

Flashback

کال آف دیوتی موبایل

  • بازی آفلاین است.

اگر خاطرتان باشد در هفت سنگ هفته گذشته در مورد فلش بک و تاریخ انتشارش صحبت کرده بودم. حالا این بازی با قیمت 4.99 دلار برای اندروید و iOS منتشر شده و تجربه این بازی سینمایی قدیمی را تکرار می‌کند. اگر با فلش بک آشنایی ندارید خوب است بدانید که بازی یک پلتفرمر دو بعدی است که از صحنه‌های سینمایی هم بهره می‌گیرد.

بازی از آن دست پلتفرمرهای چالش برانگیز است که باید در آن به زمانبندی و نحوه حرکت کردنتان توجه داشته باشید. در واقع آزمون و خطا بخش اعظم بازی است و تا نبازید و یاد نگیرید بردن تقریبا برایتان غیر ممکن خواهد بود. با این حال کنترل بازی برای نمایشگرهای لمسی بهینه سازی شده و احتمالا در زمینه کنترل به مشکل بر نخواهید خورد.

Flashback Mobile

Flashback Mobile

سازنده: SFL INTERACTIVE قیمت: 4.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 54/188.5 مگابایت زبان:

DownBlade

کال آف دیوتی موبایل

  • بازی آفلاین است.

یک بازی جدید از %111 که Wild Tamer را هم منتشر کرده بود. بازی در سبک اکشن سقوط آزاد است، به این معنی که در هنگام سقوط باید موانع سر راهتان را نابود کنید. در غیر اینصورت آن موانع شما را از تونلی که در آن سقوط می‌کنید به سمت بالا برده و درنهایت با خارج شدن از تونل می‌بازید. برای نابودی موانع هم از شمشیر و پریدن با شدت روی موانع استفاده می‌کنید.

با اینکه بازی در دسته بندی آرکید منتشر شده و در نگاه اول چیزی جز این هم به نظر نمی‌رسد اما بسیار سخت است و باید هر مرحله را بارها بازی کنید تا زمانبندی و قلق آن دستتان بیاید. به هرحال مکانیزم بازی اعتیاد آور است و اگر دنبال چالش هستید و با چند بار باختن گوشی موبایل را به سمت دیوار پرت نمی‌کنید، بد نیست به DownBlade هم نگاهی بیندازید.

DownBlade

DownBlade

سازنده: 111% قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 49/175.3 مگابایت زبان:

First Summoner

کال آف دیوتی موبایل

  • بازی آفلاین است.

سیل بازی‌های اکشن نقش آفرینی همچنان به سمت موبایل سرازیر می‌شود و تقریبا هر روز بازی جدیدی در این سبک می‌بینیم. سازندگان First Summoner هم این موضوع را می‌دانستند اما با تغییرهایی در مکانیزم بازیشان سعی کردند سری در این جمع بیرون بیاورند. این بازی به جای اینکه از مکانیزم نوبتی استفاده کند، کنترل کاراکتر اصلی بازی را کاملا در اختیار شما قرار می‌دهد. با این حال مکانیزم اصلی بازی حول احضار چندین کاراکتر که به صورت خودکار کنترل می‌شوند طراحی شده.

در واقع برای اینکه دقت کم نمایشگرهای لمسی برای گیمر دردسرساز نشود سازندگان به جز کاراکتر اصلی کنترل بقیه نیروها را به هوش مصنوعی سپرده‌اند و شما باید به طور مدام در مبارزاتتان نیروهای کمکی احضار کنید. بنابراین می‌شود گفت مبارزه خودکار همچنان در بازی حضور دارد اما در شکل و شمایلی جدید خود را نشان داده است.

First Summoner

First Summoner

سازنده: LINE Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 101/216.8 مگابایت زبان:

Bombastic Brothers

کال آف دیوتی موبایل

  • بازی آفلاین و آنلاین است.

طرفداران اکشن‌های پلتفرمر قدیمی می‌توانند Bombastic Brothers را به عنوان یک انتخاب خوب مد نظر داشته باشند. بازی همان مکانیک قدیمی این سبک را با رنگ و لعاب بیشتر و تنوع زیاد سلاح و کاراکترهای مختلف پیاده سازی کرده و با عبور از موانع و شلیک به دشمنان، مراحل را پشت سر می‌گذارید.

کنترل‌های لمسی بازی خوب طراحی شده‌اند و مشکلی برای ادامه بازی نخواهید داشت. حالت PvP برای بازی پشتیبانی می‌شود و می‌توانید با بازیکن‌های دیگر از سراسر دنیا هم رقابت کنید.

Bombastic Brothers - Top Squad

Bombastic Brothers - Top Squad

سازنده: My.com B.V. قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 116/475.5 مگابایت زبان:

Bullet Master

کال آف دیوتی موبایل

  • بازی آفلاین است.

به قول سازندگان بازی برای اینکه یک جاسوس حرفه‌ای شوید باید هم مهارت تیراندازی خوبی داشته باشید و هم مغزتان خوب کار کند. بنابراین در این بازی پازلی برای اینکه دزدها، زامبی‌ها، تروریست‌ها و سایر آدم بدها را از بین ببرید باید با تیراندازی ماهرانه و زیرکانه از موانع محیطی به نفع خودتان استفاده کنید.

اگر Stupid Zombies را بازی کرده باشید حتما متوجه شده‌اید از چه مکانیزمی صحبت می‌کنم. بازی دقیقا همان سبک را با شکل و شمایل جدیدی پیاده سازی کرده و قرار است در آپدیت‌های بعدی مدهای PvP و بتل رویال هم به بازی اضافه شود.

Bullet Master

Bullet Master

سازنده: Dziobaki قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 59/126 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی