ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ ادامه یورش بازی‌های نوستالژیک

چند روز پیش خبری در مورد نسخه بازسازی شده بازی پلتفرمر کلاسیک فلش بک (Flashback) منتشر شد که از عرضه آن برای گوشی‌های موبایل می‌گفت. این بازی سینمایی معروف در سال 1992 برای کنسول خاطره ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

چند روز پیش خبری در مورد نسخه بازسازی شده بازی پلتفرمر کلاسیک فلش بک (Flashback) منتشر شد که از عرضه آن برای گوشی‌های موبایل می‌گفت. این بازی سینمایی معروف در سال 1992 برای کنسول خاطره انگیز سگا مگا درایو منتشر شد و طبق این خبر قرار بود تابستان امسال برای اندروید و iOS هم در دسترس قرار بگیرد. حالا معلوم شده که مدت زمان زیادی به انتشار این بازی کلاسیک باقی نمانده و موبایل گیمرها می‌توانند در تاریخ 31 تیر (22 جولای) با پرداخت 4.99 دلار آن را از اپ استور و گوگل پلی دریافت کنند

. قبلا در سال 2009 این بازی برای iOS هم پورت شده بود اما در مورد بازی جدید سازندگان گفته‌اند که این بار با چیزی بیشتر از یک بازی 30 ساله که فقط پلتفرمش عوض شده طرف خواهیم بود. گویا بازسازی کاملی از فلش بک انجام شده تا تجربه‌ای جدید از یک بازی کلاسیک در اختیار گیمرها قرار بگیرد و علاقه‌مندان کنسول خاطره‌انگیز سگا مگا درایو با یکی از عناوین محبوب آن دیدار کنند.

Walk Master

سگا مگا درایو

  • بازی آفلاین است.

یک بازی مفرح و سرگرم کننده در سبک «شبیه‌ساز راه رفتن» که در آن کنترل حیوانات مختلف و کاراکترهای عجیب و غریب را به دست می‌گیرید و آن‌ها را در یک محیط سنگلاخ و پر از مانع راه می‌برید. کنترل بازی بسیار خوب طراحی شده و کافیست خیلی ساده انگشتتان را روی صفحه سر بدهید تا چوب بلندی که به پای جانور وصل است به سمت جلو حرکت کند. بعد نوبت پای دوم می‌شود که با همین روش باید جلوی پای دیگر قرار بگیرد.

البته همانطور که واضح است بازی به راه رفتن روی چوب بلند خلاصه نشده و باید فکری به حال موانع محیطی و پستی و بلندی‌های راهتان هم بکنید. سطوحی که جابه جا می‌شوند، اره‌های بالا و پایین رونده، پیراناهایی که از آب بیرون می‌پرند، آتش‌فشان‌های کوچک و... مکانیک بازی راضی کننده است و هر انتظاری که از یک بازی مفرح دارید به خوبی برآورده می‌کند.

Walk Master

Walk Master

سازنده: Two Men and a Dog قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: متغیر/149.7 مگابایت زبان:

The Mighty Quest for Epic Loot

سگا مگا درایو

  • بازی آفلاین و آنلاین است.

همانطور که از اسم بازی بر می‌آید هدف بر این است که در The Mighty Quest for Epic Loot به غارت بپردازید و تا می‌توانید آیتم جمع کنید. این بازی یک اکشن نقش آفرینی است که با مکانیزم hack and slash در آن پیشروی می‌کنید. مکانیک بازی در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد: با کشیدن انگشت روی صفحه کاراکترتان را حرکت می‌دهید و با زدن روی یک نقطه او در همان محل ایستاده و اگر دشمنی نزدیکش باشد به او حمله می‌کند.

البته برای اینکه در مبارزه با دشمنان موفق شوید، به یک مهارت مهم دیگر هم نیاز دارید و آن هم استفاده از Skill هاست؛ حرکات قوی‌تر و کشنده‌تری که با دکمه‌هایی روی صفحه در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانید همزمان سه تای آن‌ها را به همراه داشته باشید. هر Skill هم برای اینکه دوباره قابل استفاده شود به کمی زمان نیاز دارد که همان Cool down time است. قابلیت PvP هم در بازی وجود دارد و می‌توانید با سایر بازیکنان هم به رقابت بپردازید.

The Mighty Quest for Epic Loot

The Mighty Quest for Epic Loot

سازنده: Ubisoft Entertainment قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: متغیر/385.5 مگابایت زبان:

Train Station 2: Real Train Tycoon Simulator

سگا مگا درایو

  • بازی آفلاین و آنلاین است.

این بازی در سبک شبیه‌ساز قطار است که در آن باید با استفاده از سیستم حمل و نقل ریلی خودتان، ماموریت‌هایی که به شما محول می‌شود به انجام برسانید. بعد با استفاده از تجربه (XP) و پولی که کسب می‌کنید و همچنین منابعی که در اختیار دارید به توسعه راه آهن خودتان بپردازید. با پیشروی در بازی قطارهای بیشتری به دست می آورید که هر کدام مشخصات خاصی دارند و در ماموریت‌های آینده به کارتان خواهند آمد.

در ابتدای بازی با رساندن مواد خام مثل آهن و طلا به پیمانکاران شروع می‌کنید و کم‌کم که سیستم حمل و نقل خود را گسترش می‌دهید سفارشات چالش برانگیزتری دریافت خواهید کرد. مثلا برخی از شما می‌خواهند که علاوه بر مواد خام برایشان محصولات دیگری هم تولید کرده و تحویل دهید. به علاوه می‌توانید قطارها را هم آپدیت کنید تا ظرفیت و قدرت آن‌ها افزایش پیدا کند.

Train Station 2: Real Train Tycoon Simulator

Train Station 2: Real Train Tycoon Simulator

سازنده: Pixel Federation قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 90/226.2 مگابایت زبان:

Evil Lands: Online Action RPG

سگا مگا درایو

  • بازی آنلاین است.

در این اکشن نقش آفرینی آنلاین یک کاراکتر دارید که باید با آن ماموریت‌هایی را در دنیای بازی به انجام برسانید و موجودات خبیث را از بین ببرید. اینها خصوصیات جدیدی نیستند و همین‌ها را از یک بازی این سبکی انتظار داریم. به همین دلیل سازندگان برای اینکه حرفی برای گفتن داشته باشند سعی کردند روی گرافیک و بخش آنلاین مانور بدهند. برای انجام ماموریت‌ها می‌توانید با یکی از دوستانتان همراه شده و با همکاری هم آن‌ها را به انجام برسانید.

علاوه بر این قابلیت PvP هم در بازی گنجانده شده است. مشکل اصلی Evil Lands بالانس نبودن کاراکترهاست که باعث می‌شود برخی از آن‌ها نسبت به برخی دیگر قوی‌تر باشند. به همین خاطر به نظر می‌رسد قبل از شروع بازی باید نسبت به انتخاب کاراکتر دقت لازم را داشته باشید تا در ادامه بازی به مشکل برنخورید.

Evil Lands: Online Action RPG

Evil Lands: Online Action RPG

سازنده: Rage Quit Games LLC قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 65/874 مگابایت زبان:

Silly Memory – the space Puzzle game

سگا مگا درایو

  • بازی آفلاین است.

این بازی که یک هفته پیش برای اندروید و iOS منتشر شد تا همین جا بازخوردهای خوبی از خود به جا گذاشته و به یکی از بازی‌های پازلی محبوب مارکت‌ها تبدیل شده است. شما در نقش یک بیگانه فضایی هستید که بعد از دریافت پیغام‌هایی که زمینی‌ها برای یافتن موجودات بیگانه به فضا فرستاده‌اند تصمیم گرفتید راهی برای سفر به زمین پیدا کنید. با اینکه مسیر پر چالشی پیش روی شماست اما خوشبخانه می‌توانید از کمک‌های هوش مصنوعی استفاده کرده و بر این چالش‌ها غلبه کنید.

در مجموع با 7 کاراکتر مختلف طی سفرتان در کهکشان ملاقات می‌کنید. برای حل معماهای بازی باید از سرعت و منطق درست استفاده کرده و 30 مرحله بازی را که کم کم سخت‌تر می‌شوند پشت سر بگذارید. علاوه بر این یک مد بی نهایت هم وجود دارد که در آن درجه سختی به تدریج بیشتر می‌شود و برای کسانی که بخش کمپین را به اتمام رسانده و می‌خواهند بیشتر با این بازی درگیر شوند انتخاب مناسبی خواهد بود.

Silly Memory

Silly Memory

سازنده: CDO Apps قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 36/210.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۲۹ تیر ۱۳۹۸

    Chess rush عالیه

مطالب پیشنهادی