ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ ملاقات دوباره با هیولاهای جهنمی

استودیوی تنسنت که با بازی پابجی توانست نامش را در حوزه بازی‌های آنلاین به موبایل گیمرها بیشتر بشناساند، حالا یک بازی جدید شوتر در حال و هوای اوورواچ (Overwatch) برای اندروید و iOS در راه ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

استودیوی تنسنت که با بازی پابجی توانست نامش را در حوزه بازی‌های آنلاین به موبایل گیمرها بیشتر بشناساند، حالا یک بازی جدید شوتر در حال و هوای اوورواچ (Overwatch) برای اندروید و iOS در راه دارد. Ace Force که در سبک هیرو شوتر منتشر می‌شود قعلا قرار است در تاریخ 22 مرداد (13 آگوست) برای گیمرهای چینی در دسترس قرار بگیرد و بعد از آن با فاصله نه چندان زیاد به صورت جهانی عرضه شود. فعلا جزئیات زیادی از این بازی در دست نیست و برای فهمیدن عیار بازی جدید تنسنت باید کمی بیشتر صبر کنیم.

اما یکی دیگر از بازی‌هایی که در ابتدا به صورت اختصاصی برای iOS منتشر شده بود حالا در دسترس کاربران اندرویدی هم قرار گرفته است. تقریبا 16 ماه پیش بود که بازی The Bonfire: Forsaken Lands برای iOS منتشر شد و توانست نظرها را به سمت خود جذب کند و تحسین‌ها را برانگیزاند. حالا بالاخره کاربران اندروید هم می‌توانند این بازی سبک بقای استراتژی را دانلود کنند تا از تجربه آن بی نصیب نمانند.

DOOM & DOOM II

بازی DOOM

  • بازی آفلاین است.

این هفته یکی از بازی‌های نوستالژیک و البته سبک ساز هم به اندروید آمد. به مناسبت 25 سالگی بازی DOOM که تقریبا اولین سنگ بنا در ساختمان اکشن‌های اول شخص امروزی به شمار می‌رود بتسدا تصمیم گرفت بالاخره نسخه اول و دوم آن یعنی بازی DOOM و DOOM II را برای اندروید هم منتشر کند. بتسدا برای راحت کردن خیال خودش و گیمرها، هر دو بازی DOOM را به صورت پریمیوم منتشر کرده تا نیازی به تبلیغات و پرداخت‌های درون برنامه‌ای نباشد و بازی‌ها از ابتدا به صورت کامل در اختیار موبایل گیمرها قرار بگیرد.

DOOM

DOOM

سازنده: Bethesda Softworks LLC قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 22 مگابایت زبان:
DOOM II

DOOM II

سازنده: Bethesda Softworks LLC قیمت: 4.99 ذلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 22 مگابایت زبان:

Drone : Shadow Strike 3

بازی DOOM

  • بازی آفلاین و آنلاین است.

بازی جدیدی در سری بازی‌های شبیه‌سازی اکتشاف پهپادی Drone که مثل شماره‌های قبلی آن می‌توانید بمب اندازی روی اهداف زمینی را در قالب یک بازی رایگان تفننی (casual) تجربه کنید. برای این بازی 7 مرحله کمپین متشکل از 44 ماموریت درنظر گرفته شده و در رویدادهای روزانه هم می‌توانید مراحل جدیدی را بازی کنید. علاوه بر این انواع و اقسام پهپادهای واقعی هم در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید از بین آن‌ها بهترین انتخاب را برای تکمیل ماموریت‌ها داشته باشید.

Drone : Shadow Strike 3

Drone : Shadow Strike 3

سازنده: Reliance Big Entertainment UK قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 40/588.4 مگابایت زبان:

Shooting Battle

بازی DOOM

  • بازی آفلاین و آنلاین است.

در این بازی می‌توانید با بازیکنان دیگر وارد رقابت تیراندازی یک در برابر یک شوید. Shooting Battle در سبک FPS است و سازندگان ادعا دارند که گرافیک بازی در حد کنسول‌ها ساخته شده. تغییرات آب و هوایی و زمین‌های بازی مختلف در Shooting Battle گنجانده شده، اسلحه‌ها از تنوع خوبی برخوردارند و طراحی آن‌ها به مدل‌های واقعی نزدیک است. علاوه بر بخش بازی آنلاین، بازی مراحل آفلاین مختلفی هم دارد تا بتوانید مهارت‌های تیراندازی خودتان را هم در این چالش‌ها بسنجید.

Shooting Battle

Shooting Battle

سازنده: Doodle Mobile Ltd قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 48 مگابایت زبان:

Go Fishing Fast

بازی DOOM

  • بازی آفلاین است.

اگر به ماهیگیری علاقه دارید این بازی تفننی احتمالا می تواند برایتان جذاب باشد. باید قلاب بیندازید و تا جایی که می‌توانید ماهی و سایر جانداران آبزی را صید کنید. بازی در قبال ماهی‌هایی که گرفته‌اید به شما جایزه می‌دهد و علاوه بر این در حین صید ماهی هم ممکن است به گنج‌های زیر دریا بربخورید و باید تلاش کنید آن‌ها را هم به دام بیندازید.

 Go Fishing Fast

Go Fishing Fast

سازنده: Bravo Hong Kong قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 24 مگابایت زبان:

West Game

بازی DOOM

  • بازی آنلاین است.

مدیریت و ساخت یک شهر در غرب وحشی سوژه‌ای است که سازندگان West Game به سراغ آن رفته و در پیاده سازی آن هم موفق بوده‌اند. در این بازی باید علاوه بر تجهیز و مدیریت شهر وسترنی خودتان، با استخدام هفت‌تیر کش‌های مزدور به جنگ با بازیکنان دیگر از سراسر دنیا هم بپردازید و در اتحادهای قدرتمند جای پای خود را ثابت کنید. همانطور که احتمالا از این توضیحات دستگیرتان شده بازی در سبک استراتژیک است و می‌تواند تجربه جالبی برایتان رقم بزند.

West Game

West Game

سازنده: LEXIANG CO., LIMITED قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 95/391.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی