ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرعت دانلود گوشی های سامسونگ
تکنولوژی

میانگین سرعت دانلود گوشی‌های سامسونگ از رقبا بیشتر است

OpenSignal برای مقایسه سرعت دانلود گوشی های سامسونگ ، اپل و هواوی سرعت اینترنت 4G را در ۴۰ کشور با هم مقایسه کرده است. در این مطالعه کره جنوبی با میانگین سرعت ۷۰.۴ مگابیت در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

OpenSignal برای مقایسه سرعت دانلود گوشی های سامسونگ ، اپل و هواوی سرعت اینترنت 4G را در ۴۰ کشور با هم مقایسه کرده است.

در این مطالعه کره جنوبی با میانگین سرعت ۷۰.۴ مگابیت در ثانیه بالاترین و عراق با ۶.۶ مگابیت در ثانیه کندترین نرخ دریافت داده را به خود اختصاص داده اند. پس از کره نیز کانادا و سنگاپور با میانگین ۶۷.۱ و ۶۵.۴ مگابیت بر ثانیه در رده های دوم و سوم قرار دارند. در این مطالعه به کشورمان اشاره نشده اما همین کمپانی قبلا سرعت دانلود در ایران را ۱۳.۴ مگابیت در ثانیه اعلام کرده بود.

سرعت دانلود گوشی های سامسونگ

بر اساس این تحقیق که هزاران موبایل در آن شرکت داده شده، گوشی های سامسونگ در شبکه های 4G چهارده کشور دنیا از سرعت دانلود بیشتری نسبت به رقبا برخوردارند. برای مثال در آمریکا و نروژ میانگین نرخ دریافت داده ها برای سامسونگ به ترتیب ۸.۲ مگابیت در ثانیه و ۱۴ مگابیت در ثانیه از آیفون بیشتر است. این فاصله در ژاپن برای گوشی های گلکسی و کمپانی چینی ۲۵ مگابیت در ثانیه برآورد شده که رقم قابل توجهی به نظر می رسد.

سرعت دانلود گوشی های سامسونگ

از طرف دیگر در امارات و تایوان آیفون عملکرد خیره کننده ای داشته و به ترتیب ۱۴.۷ مگابیت و ۸ مگابیت در ثانیه از سامسونگ سریعتر فایل ها را دانلود می کند. در نیمی از کشورهای مورد مطالعه تفاوت چندان قابل توجهی میان نرخ دانلود داده ها مشاهده نشده و در نتیجه هواوی در هیچ کشوری نتوانسته دو رقیب دیگر را با فاصله ای قابل توجه پشت سر بگذارد.

سرعت اتصال به شبکه در گوشی های هوشمند به سخت افزار و به ویژه مودم به کار رفته در آنها بستگی دارد. در صورتی که موبایل ها را بر این اساس به سه گروه پرچمدار، میان رده و اقتصادی تقسیم کنیم کمپانی کره ای تنها در سطح پرچمدار رتبه اول را از آن خود می کند. جایگاه اول در بخش میان رده ها و گوشی های اقتصادی نیز به ترتیب به اپل و هواوی می رسد.

سرعت دانلود گوشی های سامسونگ
میانگین سرعت دانلود بر اساس سطح گوشی‌ها
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • zitanix
    zitanix | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

    رسیده
    دوستان بیشتر هم تونستن بگیرن

  • MOHAMMAD-7
    MOHAMMAD-7 | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

    هیچ وقت 4g تو ایران به13 مگ تو ثانیه نمیرسه

    • hassan13766
      hassan13766 | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

      من هواوی دارم و سرعت دانلودم به 16 مگابایتم رسیده

مطالب پیشنهادی