ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جی 8 ایکس
تکنولوژی

احتمال رونمایی ال جی از گوشی جی 8 ایکس تینکیو با حسگر زیر نمایشگر در ماه آینده

ال جی قرار است ماه آینده میلادی در نمایشگاه IFA آلمان از گوشی جی 8 ایکس تینکیو رونمایی کند. شایعه شده این سازنده کره ای قرار است برای اولین بار از سنسور اثر انگشت زیر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

ال جی قرار است ماه آینده میلادی در نمایشگاه IFA آلمان از گوشی جی 8 ایکس تینکیو رونمایی کند. شایعه شده این سازنده کره ای قرار است برای اولین بار از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در این محصول استفاده کند.

سایت OnLeaks به کمک فایل های CAD لو رفته از جی 8 ایکس تینکیو، رندرهایی از این گوشی منتشر کرده است. تصاویر نشان می دهند حفره نمایشگر قطره ای در این محصول نسبت به ناچ گوشی جی 8 تینکیو کوچکتر است بنابراین احتمالا سنسورهای متعدد اسکن چهره پرچمدار قبلی، جای خود را به سنسور زیر نمایشگر خواهند داد.

بهره مندی جی 8 ایکس تینکیو از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر برای اولین بار تغییر بزرگی در استراتژی های ال جی محسوب می شود.

ال جی احتمالا از تکنولوژی اسپیکرهای تلویزیون اولد خود یعنی Crystal Sound OLED که پیش از این در جی 8 تینکیو دیده بودیم، در تلفن هوشمند جدید خود استفاده نخواهد کرد. با توجه به رندرها به نظر می رسد این اسپیکرها جای خود را به اسپیکرهای سنتی داده اند.

قلب تپنده جی 8 ایکس تینکیو چیپست اسنپدراگون 855 است که قبلاً در جی 8 تینکیو به کار رفته بود. هنوز اطلاعات بیشتری از مشخصات دیگر این گوشی منتشر نشده است. لازم به ذکر است این گوشی در کره جنوبی با نام ال جی V50 اس تینکیو به بازار عرضه خواهد شد.

همانطور که گفته شد این مشخصات شایعه هستند و نمی توان خیلی به درست بودن آنها امیدوار بود. البته شایعاتی که سایت OnLeaks منتشر می کند معمولا درست از آب در می آیند. در صورتی که این شایعات درست باشند، نشان می دهند ال جی می خواهد به جای استراتژی آزمون و خطا همانند آنچه در گوشی جی 8 تینکیو با سنسور عجیب اسکن کف دست دیدیم، رویکردی محافظه کارانه تر در محصول جدید خود در پیش بگیرد.

در مقاله ای که چند روز پیش منتشر شد به طور مفصل شرح دادیم که ال جی و سونی با بحران در بخش تلفن همراه مواجه هستند. حال باید دید جی 8 ایکس تینکیو با رویکرد سنتی در طراحی و با توجه به شکست پرچمدار قبلی این سازنده کره ای، ناجی این کمپانی خواهد شد یا سریال ناکامی های سازنده کره ای ادامه پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی