ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر زنده‌ هواوی میت 30 پرو پیش از رونمایی رسمی

اخیراً تصاویری از هواوی میت 30 پرو فاش شده بود که خبر از ترکیب دایره ای دوربین های اصلی و برخی جزئیات دیگر می داد. تصاویر زنده ای که به تازگی از گوشی فاش شده ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

اخیراً تصاویری از هواوی میت 30 پرو فاش شده بود که خبر از ترکیب دایره ای دوربین های اصلی و برخی جزئیات دیگر می داد. تصاویر زنده ای که به تازگی از گوشی فاش شده جزئیات بیشتری از طراحی پرچمدار آتی چینی ها را نشان می دهد.

در تصاویر جدید، هواوی میت 30 پرو در یک قاب دیده می شود. به نظر می رسد لبه های نمایشگر خمیده هستند و حتی خمش تا 90 درجه به کناره ها ادامه پیدا کرده است.

هواوی میت 30

ترکیب دوربین در پشت یک دریچه مخفی شده و نمی توان در مورد آن اظهار نظر کرد. در کناره بالا و سمت چپ گوشی فلش دوربین به چشم می خورد که ظاهراً از نوع زنون است. این مورد عجیب به نظر می رسد چرا که فلش های زنون فضای زیادی اشغال می کنند و مدت ها است که در گوشی ها جایی نداشته اند. با این حال به نظر می رسد هواوی برای قرار دادن آن در گوشی راهی یافته است.

در بالای قاب پشتی یک بخش بیضی شکل دیده می شود. البته به نظر می رسد این قسمت فاقد هر گونه حسگری باشد و احتمالاً با این طراحی قاب، هواوی قصد فریب چشمان تیزبین اطرافیان و مخفی کردن هویت گوشی را داشته است.

هواوی میت 30

در فریم سمت راست گوشی کلیدهای ولوم و پاور تعبیه شده اند و هیچ کلید دیگری در این بخش دیده نمی شود. این موضوع با رندرهای قاب گوشی که پیش از این منتشر شده بود در تنافض است. تصاویر فاش شده همچنین جزئیات دیگری از نمایشگر گوشی را فاش می کند. ظاهراً در این گوشی هم شاهد بریدگی نمایشگر هستیم که حسگرهای متعددی را در خود جای داده است.

در نهایت باید به قاب بالایی گوشی اشاره کرد که دو حفره را در خود جای داده. اما به نظر می رسد با توجه به ابعاد، هیچ کدام از آنها مربوط به پورت 3.5 میلی متری هدفون نباشد و احتمالاً حفره بزگتر مربوط به فرستنده مادون قرمز است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • MATELF
    MATELF | ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

    سری میت برعکس p سخت افزار از ظاهر اولویت میگیره

  • Daniel
    Daniel | ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

    دلم میخواست جای دوربیناش مربعی بود، اما هنوز عالیه

  • ali rezaie
    ali rezaie | ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

    یه اشغال دیگه با صفه نمایش خمیده و ناچ
    فقط منتظر گوشی meizu 16s pro باشید در 6 شهریور با طراحی زیبای بدون ناچ

  • saimon
    saimon | ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

    یکم زیادی بد قیافه نیست؟

مطالب پیشنهادی