ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپراتورهای کشور در بهار ۹۸ چند دقیقه مکالمه ورودی و خروجی داشتند؟

از ورود اولین سیم کارت به ایران بیشاز ربع قرن می‌گذرد و بسیاری از مکالمات مردم از خطوط ثابت به خطوط تلفن همراه انتقال پیدا کرده است. مطابق آمار منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

از ورود اولین سیم کارت به ایران بیشاز ربع قرن می‌گذرد و بسیاری از مکالمات مردم از خطوط ثابت به خطوط تلفن همراه انتقال پیدا کرده است. مطابق آمار منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هر یک از اپراتورها در سه ماهه‌ ابتدایی سال جاری، مکالمات ورودی و خروجی متفاوتی داشتند.

آمارهای ارایه شده در این موضوع نشان می‌دهد که ایرانسل و همراه اول طبق پیش‌بینی‌ها، بیشترین سهم را داشته و دیگر اپراتورها در بازار سهم چندانی را به خود اختصاص نداده‌اند.

ثبت بیش از ۳ میلیارد دقیقه مکالمه ورودی به همراه اول و ثبت همین مقدار مکالمه خروجی از این اپراتور نشان می‌دهد که این شرکت به خوبی جایگاه خود را در زمینه مکالمات حفظ کرده است.

با یک نگاه کلی به این آمار باید گفت که در زمینه مکالمات ورودی، این ایرانسل بوده که میزبان بیشترین مقدار مکالمه بوده است و در حالت عکس آن، همراه اول میزبان بیشترین مقدار مکالمات خروجی بوده است. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به آمار منتشر شده سازمان رگولاتوری و جداولی که این سازمان ارائه داده می‌اندازیم.

اپراتور همراه اول در مجموع بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور همراه اول به سایر اپراتورهای همراه و بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور همراه اول داشته است. مکالمات ورودی و خروجی اپراتور همراه اول به تفکیک در جدول زیر  آمده است.

اپراتور ایرانسل در مجموع بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور ایرانسل به سایر اپراتورهای همراه و بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور ایرانسل داشته است. مکالمات ورودی و خروجی اپراتور ایرانسل به تفکیک در جدول زیر  آمده است.

اپراتور رایتل نیز در مجموع بیش از ۳۱۳ میلیون دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور رایتل به سایر اپراتورهای همراه و بیش از ۴۰۹ میلیون دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور رایتل داشته است. مکالمات ورودی و خروجی اپراتور رایتل به تفکیک در جدول زیر آمده و همانطور که مشاهده می‌کنید، اختلاف زیادی در این آمار بین رایتل و دو اپراتور دیگر دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی