ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون وان پلاس
تکنولوژی

برخی ویژگی‌های تلویزیون اندرویدی وان پلاس افشا شد

وان پلاس همین روزها از یک تلویزیون رونمایی می کند اما ظاهرا علاقه ای به مخفی کاری در مورد ویژگی های آن ندارد چون در چند مورد به افشاگری در مورد این دستگاه پرداخته و در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

وان پلاس همین روزها از یک تلویزیون رونمایی می کند اما ظاهرا علاقه ای به مخفی کاری در مورد ویژگی های آن ندارد چون در چند مورد به افشاگری در مورد این دستگاه پرداخته و در جدیدترین مورد سایز آنرا نیز افشا کرده است.

کمپانی چینی اول از معرفی تلویزیون خود در شهریور ماه خبر داد و به دنبال آن نام آن را هم علنی ساخت. حالا هم واحد هندی این شرکت با انتشار توییتی تاکید کرده که در تلویزیون وان پلاس از یک پنل QLED پنجاه و پنج اینچی استفاده شده است.

تلویزیون وان پلاس

گمانه زنی های قبلی از عرضه این دستگاه در ابعادی بین ۴۳ تا ۷۵ اینچ حکایت داشتند. توییت جدید البته توسعه تلویزیون وان پلاس در سایزهای دیگر را رد نکرده و احتمالا مدل ۴۳ اینچی به بازار هند راه پیدا می کند در حالی که مدل های گرانقیمت تر ۷۵ اینچی راهی هند و چین می شوند.

بر اساس اسکرین شاتی که ظاهرا به کنسول توسعه دهندگان گوگل پلی مربوط است این تلویزیون به چیپست مدیاتک MT5670 و پردازشگر گرافیکی Mali-G51 مجهز خواهد شد. از ویژگی های بالقوه دیگر می توان به ۳ گیگابایت رم، رزولوشن های 1080pو 4K و اندروید پای بهینه شده برای سازگاری با گوشی های وان پلاس اشاره کرد.

تلویزیون وان پلاس

QLED نام تجاری سامسونگ برای فناوری نمایشگر کوانتوم دات است و علی رغم شباهت به نام OLED تفاوت زیادی بین آنها وجود دارد. در واقع فناوری QLED نسخه بهبود یافته LCD است و در آن پیکسل ها به خودی خود نوری ندارند بلکه صفحه یکپارچه LED یا نور پس زمینه پشت پیکسل ها را تامین می کند.

در نتیجه رنگ سیاه در ویدیوها کمی به بوری می زند اما از طرف دیگر تلویزیون های QLED از روشنایی بیشتری در مقایسه با OLED برخوردارند. یکی دیگر از دلایلی که گمانه زنی توسعه تلویزیون وان پلاس در ابعاد گسترده را تقویت می کند همین استفاده از پنل های QLED است چون برخلاف مدل OLED دست تولیدکننده را باز می گذارد.

این نوع نمایشگر از سرعت و زاویه دید محدودتری نسبت به مدل های اولد برخوردار است و احتمالا اصلی ترین دلیل وان پلاس برای استفاده از آن قیمت پایین بوده که شانس موفقیت در بازارهای هند و چین را بیشتر می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی