ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به گوشی ویوو نکس 3 پیش از عرضه رسمی [تماشا کنید]

برای اولین بار ویدیویی از گوشی ویوو نکس 3 پیش از عرضه رسمی به بازار روی یوتیوب قرار گرفته است. در این ویدیو می توان خصوصیات نمایشگر آبشاری و ظاهر گوشی را از نزدیک مشاهده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

برای اولین بار ویدیویی از گوشی ویوو نکس 3 پیش از عرضه رسمی به بازار روی یوتیوب قرار گرفته است. در این ویدیو می توان خصوصیات نمایشگر آبشاری و ظاهر گوشی را از نزدیک مشاهده کرد.

یکی از کاربران یوتیوب به نام Mrwhosetheboss پیش از دیگران فرصت کار کردن با گوشی ویوو نکس 3 را پیدا کرده و در کانال خود فیلم جعبه گشایی آن را قرار داده. او گوشی ویوو نکس 3 را یک تلفن هوشمند بزرگ با خمیدگی های بزرگ تفسیر کرده. بهتر است خودتان ویدیو را ببینید:

با نگاه به ویدیو متوجه می شویم که شایعه نسبت نمایشگر به بدنه بیش از صد درصدی صحت نداشته است؛ علت آن وجود حاشیه های باریک در بالا و پایین صفحه نمایش است. اما با این وجود خمیدگی زیاد نمایشگر در طرفین بدنه جلب توجه می کند.

سازنده برای حفظ یکپارچگی بدنه دکمه های فیزیکی پاور و ولوم را حذف کرده تا از لذت تماشای نمایشگر آبشاری این محصول چیزی کاسته نشود. البته دکمه ولوم در کنار گوشی شبیه سازی شده و کاربر با ضربه زدن می تواند از آن استفاده کند. دکمه های مجازی را قبلاً در کانسپت ویوو Apex 2019 دیده بودیم که حالا به نظر می رسد پیشرفت محسوسی داشته و دقیق تر شده اند.

در بالای گوشی ویوو نکس 3 دوربین بیرون جهنده سلفی و در کنار آن جک هدفون و دکمه فیزیکی پاور تعبیه شده تا اگر دکمه مجازی کار نکرد کاربر به وسیله آن دستگاه را خاموش کند. دو میکروفون (یکی در بالا و یکی در پایین) در این گوشی تعبیه شده است. شیار اسپیکر را نیز کنار درگاه USB-C می بینیم.

ظاهراً ویوو از کاربر مذکور خواسته تا جزییات زیادی از گوشی فاش نکند به همین دلیل در این ویدیو اشاره چندانی به مشخصات فنی ویوو نکس 3 نمی شود. رزولوشن دوربین ها، نوع چیپست، ظرفیت حافظه رم و حافظه داخلی از مواردی هستند که سازنده جزییاتی از آنها منتشر نکرده است. برای اطلاع از این موارد باید تا زمان عرضه منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی