ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال اضافه شدن قابلیت ردیابی اشیاء به Find My اپل

وقتی که اپل در رویداد WWDC از اپ Find My رونمایی کرد، شایعاتی از ردیاب این شرکت با کارکردی مشابه Tile منتشر شد. حالا بر اساس گزارشات، این قابلیت در کد iOS 13 مشاهده شده که ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

وقتی که اپل در رویداد WWDC از اپ Find My رونمایی کرد، شایعاتی از ردیاب این شرکت با کارکردی مشابه Tile منتشر شد. حالا بر اساس گزارشات، این قابلیت در کد iOS 13 مشاهده شده که احتمالا درک بهتری از نحوه کار آن در اختیار می‌گذارد.

در واقع بررسی دقیق کد iOS 13 منجر به کشف عکسی از یک تگ کوچک دایره‌ای با لوگوی اپل در میانه آن شده است. علاوه بر این در اپ Find My هم یک تب جدید به چشم می‌خورد که احتمالا به قابلیت ردیابی اشیا با استفاده از تگ‌ها مرتبط باشد.

ردیابی اشیا

به گزارش MacRumors در این سیستم هنگامی که شیء تگ‌گذاری شده‌تان از شما جدا شود با یک اعلان خبردار خواهید شد. سپس می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن آن تگ آن شیء را به صدا در بیاورید تا از محل آن آگاهی پیدا کنید. این دقیقا همان روشی است که Tile و سایر ردیاب‌های ثالث از آن استفاده می‌کنند.

البته یک قابلیت غیر متداول دیگر که در پیاده‌سازی این قابلیت به چشم می‌خورد، استفاده از واقعیت افزوده برای کمک به یافتن اشیاء است که در آن کاربر محیط را با آیفون خود اسکن می‌کند.

اولین اخبار این قابلیت ردیابی اشیا گمشده خرداد ماه امسال و بعد از کنفرانس WWDC اپل به گوش رسید که از روی اولین نسخه بتای iOS 13 به دست آمده بود. حالا با وجود این جزئیات جدید احتمال اینکه اپل قصد ارائه سیستم ردیابی اشیاء اختصاصی خود را داشته باشد بیشتر هم می‌شود.

ردیابی اشیا

از آنجایی که رویداد 19 شهریور اپل که در آن آیفون‌های جدید رونمایی می‌شوند نزدیک است، شاید معرفی این قابلیت هم در برنامه‌های این شرکت جایی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی