ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

لایه استریت ویو به اپلیکیشن گوگل مپس اندروید اضافه شد

ویژگی استریت ویوی گوگل مپس (Street View) یکی از کاربردی‌ترین امکانات آن به شمار می‌رود با این حال این قابلیت در اپلیکیشن مپس هیچوقت به یکپارچگی و قدرتمندی آن در نسخه دسکتاپ نبوده است. حالا ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

ویژگی استریت ویوی گوگل مپس (Street View) یکی از کاربردی‌ترین امکانات آن به شمار می‌رود با این حال این قابلیت در اپلیکیشن مپس هیچوقت به یکپارچگی و قدرتمندی آن در نسخه دسکتاپ نبوده است. حالا گوگل تصمیم گرفته تا با اضافه کردن لایه استریت ویو به اپلیکیشن مپس استفاده از آن را برای کاربران راحت‌تر کند.

در واقع استریت ویو در اندروید از طریق باز کردن فهرست یک مکان یا قرار دادن پین روی مکان مد نظر قابل دسترسی است. با این حال در نسخه دسکتاپ به کاربر این امکان داده می‌شود تا آدمک زردرنگ روی نقشه را در خیابان‌هایی که این قابلیت برای آن‌ها پشتیبانی می‌شود به حرکت در بیاورد. علاوه بر این جاهایی که استریت ویو برای آن‌ها در دسترس است در نقشه هایلایت می‌شوند.

استریت ویو گوگل مپس

چنین قابلیتی حالا در گوگل مپس نسخه اندروید هم در دسترس قرار گرفته است. در منوی لایه‌ها که از طریق دکمه بالای سمت راست صفحه قابل دسترسی است، یک بخش Explore اضافه شده است که قابلیت Street View در آن قابل مشاهده خواهد بود. با فعال کردن استریت ویو اگر این قابلیت برای آن بخش نقشه در دسترس باشد و در صورت زوم روی خیابان‌ها به رنگ آبی در می‌آیند و اگر از حالت زوم در آمده و در حال مشاهده آن ناحیه باشید، منطقه مورد نظر به رنگ آبی تیره در می‌آید.

این امکان کاربر را از وجود یا عدم وجود قابلیت استریت ویو در یک منطقه خاص با خبر می‌کند و با این حساب کاربر می‌داند که برای داشتن استریت ویو پین را در چه مناطقی قرار دهد. قابلیت استریت ویوی گوگل مپس در نسخه 10.23.4 اپلیکیشن اندروید آن در دسترس قرار گرفته اما هنوز برای نسخه iOS اجرا نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی