ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه بتای مرورگر ویوالدی برای اندروید منتشر شد

نسخه بتای مرورگر ویوالدی با امکان سینک کردن امن بین موبایل و دسکتاپ، شورتکات برای موتورهای جستجو و قابلیت های دیگر از هم اکنون از پلی استور قابل دانلود است. نسخه اندروید مرورگر ویوالدی برای ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

نسخه بتای مرورگر ویوالدی با امکان سینک کردن امن بین موبایل و دسکتاپ، شورتکات برای موتورهای جستجو و قابلیت های دیگر از هم اکنون از پلی استور قابل دانلود است.

نسخه اندروید مرورگر ویوالدی برای کاربران دسکتاپ تا حدودی آشناست. زمانی که کاربر تب جدیدی را باز می کند، سایت های بیشتر بازدید شده و بوکمارک ها در قالب Speed Dials به نمایش در می آیند و می توان آنها را مرتب کرده و شخصی سازی کرد.

اگر کاربر بخواهد بدون رفتن به یک موتور جستجو از آن استفاده کند، می تواند با تایپ کردن نام های مستعار (nickname) در آدرس بار (مثلاً d برای DuckDuckGo)، سرچ های خود را در این موتور جستجو انجام دهد. همچنین می توان بدون رفتن به اپ جداگانه نوت برداری کرد. تب ها، دکمه های Forward و Backward و همچنین آیکون جستجو زیر صفحه مرورگر قابل استفاده هستند.

از دیگر ویژگی های نسخه اندروید مرورگر ویوالدی می توان به قابلیت سینک کردن بوکمارک ها، Speed Dials، پسوردها، تکمیل خودکار فیلدها و نوت ها بین موبایل و دسکتاپ اشاره کرد. تیم توسعه دهنده می گوید آنها برای اطمینان از حفاظت داده های کاربران در این ویژگی، به طور پیش فرض از رمزگذاری دوسویه استفاده کرده اند.

البته نسخه بتای مرورگر ویوالدی برای اندروید تمام قابلیت های نسخه دسکتاپ را ندارد. مثلاً ویژگی جالب جمع کردن تب ها در یک تب از نسخه موبایل حذف شده است.

مرورگر ویوالدی برای کاربرانی توسعه داده شده که می خواهند کنترل زیادی روی شخصی سازی مرورگر خود داشته باشند. ویوالدی توسط خالق اپرا یعنی Jon von Tetzchner ساخته شده و طبق گفته او قرار است مرورگرها را بار دیگر قدرتمند کند. او گفته بود به میلیون ها روش مختلف می توانید ویوالدی را به مرورگر ایده آل خود تبدیل کنید.

ورژن 1.0 مرورگر ویوالدی اواسط فروردین ماه 95 منتشر شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۱۸ شهریور ۱۳۹۸

    کاش اوپرا و ویوالدی از هم جدا نمیشدند .. و کاش شرکت اپرا فروخته نمیشد ..

    الان خلاقیت های اپرای قدیم تو ویوالدیه ... ولی در عوض اپرا یک ویژگی مخصوص داره رایگانه که خیلی به کار میاد ...

مطالب پیشنهادی