ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات دقیق وان پلاس 7T و 7T پرو افشا شد

بعد از اینکه OnLeaks رندرهایی از وان پلاس 7T و 7T پرو را منتشر کرد که در آن طراحی این اسمارت‌فون‌ها مشخص شده بود حالا همین افشا کننده اطلاعات جدیدی را رو کرده که در آن مشخصات ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

بعد از اینکه OnLeaks رندرهایی از وان پلاس 7T و 7T پرو را منتشر کرد که در آن طراحی این اسمارت‌فون‌ها مشخص شده بود حالا همین افشا کننده اطلاعات جدیدی را رو کرده که در آن مشخصات کامل هر دو گوشی به چشم می‌خورد.

وان پلاس 7T و 7T پرو از پردازنده اسنپدراگون +855 با همراهی 8 گیگابایت رم استفاده می‌کنند. هر دو گوشی با سیستم عامل اکسیژن بر پایه اندروید 10 عرضه می‌شوند و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

با این حال مشخصات دیگری همچون نمایشگر، باتری و دوربین اصلی آن‌ها تفاوت‌هایی با هم دارد. اطلاعات دقیق هر دو گوشی در جدول زیر آورده شده است.

وان پلاس 7T

رندرهای قبلی وان پلاس 7T نشان می‌داد که این گوشی در پنل جلو شباهت زیادی به وان پلاس 7 دارد و یک سوراخ بالای نمایشگر و حاشیه‌های باریک در آن به چشم می‌خورند. اما در پنل پشتی تفاوت‌هایی وجود دارد و دوربین دوگانه وان پلاس 7 در مدل 7T به آرایش سه ‌گانه تغییر کرده است.

سه سنسور دوربین این گوشی به صورت افقی کنار هم قرار گرفته‌اند و فلش پایین آن‌ها جای گرفته تا این مجموعه با یک چینش دایره‌ای در پنل پشتی خودنمایی کنند.

گفته شده که وان پلاس 7T و 7T پرو در تاریخ 4 مهر (26 سپتامبر) و به همراه وان پلاس تی‌وی معرفی خواهند شد اما OnLeaks می‌گوید که این گوشی‌ها 18 مهر (10 اکتبر) معرفی می‌شوند و فروش آن‌ها هم از 23 مهر (15 اکتبر) آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahseyn
    mahseyn | ۲۳ شهریور ۱۳۹۸

    شهریور نیست. مهره

مطالب پیشنهادی