ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینا مهرنوش مدیرعامل رایتل شد

همزمان با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در رابطه با لزوم تاییدیه رگولاتوری برای انتخاب مدیر عامل اپراتورها، رایتل به طور رسمی اعلام کرد که «مینا مهرنوش» که از تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ به عنوان عضو هیات ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۸

همزمان با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در رابطه با لزوم تاییدیه رگولاتوری برای انتخاب مدیر عامل اپراتورها، رایتل به طور رسمی اعلام کرد که «مینا مهرنوش» که از تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ به عنوان عضو هیات مدیره رایتل منصوب شده بود بر اساس مصوبه ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ هیات مدیره رایتل به عنوان مدیر عامل این اپراتور فعالیت خود را آغاز کرده است.

پیش‌تر وزیر ارتباطات درباره شایعاتی مبنی بر مدیرعاملی مهرنوش واکنش نسبتا تندی نشان داده بود و اعلام کرده بود که نگرانی‌هایی درباره مدیریت ایشان در یک اپراتور موبایل وجود دارد چرا که تجربه دقیقی در این زمینه در کارنامه کاری وی وجود ندارد. گرچه جهرمی در همان صحبت‌های خود تاکید کرده بود که «اگر ایشان تأیید صلاحیت فنی شد منصوب می‌شوند و اگر نه که طببیعتا اگر خودشان تشخیص دهند می‌توانند گزینه دیگری بگذارند.البته منع قانونی هم برای انتصاب این فرد وجود ندارد و این اختیار شرکت‌شان است.»

جزییات تصویب کمیسیون رگولاتوری نیز حکایت از این دارد که این مصوبه از امروز ۲۴ شهریور لازم‌الاجرا است و رایتل در خبر خود اعلام کرده که مینا مهرنوش از دوم شهریورماه در مسند مدیرعاملی این اپراتور قرار گرفته است.

وی با مدرک دکتری اقتصاد بین الملل در حوزه تجاری سازی و بین‌الملل‌سازی استارتاپ‌ها، تجربه و تخصص داشته و اولین‌بار رشته تجارت الکترونیکی در ایران توسط ایشان در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران در سال۱۳۸۵ راه اندازی شد.

برای اطلاع بیشتر می توانید سابقه کاری مینا مهرنوش را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مجید
    مجید | ۲۵ شهریور ۱۳۹۸

    هر کی میخواد رئیسش بشه فقط ای کاش کمی عقل به خرج بده!
    رایتل با بسته ها و کاهش قیمت تعرفه (مثلا ۳۰ تومان به ازای هر دقیقه تماس سیم کارت دائمی) داشت کمی مشتری جمع می کرد ولی الان دوباره همه چی رو گرون کرده و عملا هیچ مزیتی نداره!

مطالب پیشنهادی