ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیلمبرداری هوایی حرفه‌ای از ترن هوایی با استفاده از پهپاد [تماشا کنید]

هدایت کننده پهپادی با نام Viggo Koch ویدیویی جذاب از یک ترن هوایی در شهربازی Liseberg واقع در گوتنبرگ سوئد تهیه کرده است. در این ویدیو که نشان از حرفه‌ای بودن Koch در هدایت پهپاد دارد ترن هوایی ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

هدایت کننده پهپادی با نام Viggo Koch ویدیویی جذاب از یک ترن هوایی در شهربازی Liseberg واقع در گوتنبرگ سوئد تهیه کرده است. در این ویدیو که نشان از حرفه‌ای بودن Koch در هدایت پهپاد دارد ترن هوایی در حال حرکت توسط این پهپاد دنبال می‌شود تا حرکت و پیچ و تاب آن روی ریل به زیبایی به تصویر کشیده شود.

Koch برای تهیه این ویدیو همکاری نزدیکی با مقامات شهر بازی داشته و مجوزهای لازم برای این کار را دریافت کرده است. پرواز پهپاد پیش از بازگشایی پارک انجام شد تا در صورت بروز اشتباه در هنگام هدایت پهپاد، خطری مردم را تهدید نکند.

این ویدیو با استفاده از یک دوربین GoPro Hero 7 Black که به پهپاد شخصی Koch متصل شده ضبط شد. علاوه بر این خود پهپاد هم به یک دوربین اول شخص Foxeer Falkor مجهز شده بود. همانطور که احتمالا شما هم تایید می‌کنید این ویدیو چیزی کم از مسابقات پهپادها ندارد.

ترن هوایی

ترن هوایی شهر بازی Liseberg با طول 1381 متر، رکورد طولانی ترین مسیر را در مقایسه با تمام ترن هوایی‌های منطقه اسکاندیناوی دارد و در طی سواری دو دقیقه‌ای، به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت نیز دست پیدا می‌کند. در این مسیر قطار 7 بار به حالت برعکس در می‌آید و جاذبه‌ای در حد 4.3 جی به مسافران وارد می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • کابر همیشگی
    کابر همیشگی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۸

    من عاااااشق این سبک فیلمبرداری‌ام ???

  • Amir Aghamohamadi
    Amir Aghamohamadi | ۲۶ شهریور ۱۳۹۸

    عالی بود. این مدل فیلم برداری ها و تصاویر رو قبلا فقط در بازی های کامپیوتری میشد دید

مطالب پیشنهادی