ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوهای تبلیغاتی جالب از ویژگی‌های گوشی میت 30 پرو [تماشا کنید]

به فاصله چند روز مانده تا رویداد رونمایی از گوشی میت 30 پرو، هواوی چند ویدیو از این گوشی منتشر کرده که به ویژگی های جدید این سری اشاره می کنند. اولین ویدیو در مورد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

به فاصله چند روز مانده تا رویداد رونمایی از گوشی میت 30 پرو، هواوی چند ویدیو از این گوشی منتشر کرده که به ویژگی های جدید این سری اشاره می کنند.

اولین ویدیو در مورد دکمه های کنار بدنه بوده که احتمال دارد از نوع مجازی و حساس به فشار باشند. احتمالاً همانند آنچه در گوشی ویو نکس 3 دیدیم، هواوی مجبور شده به دلیل استفاده از نمایشگر آبشاری دکمه های فیزیکی را از سری میت 30 حذف کند:

ویدیوی بعدی فردی را هنگام بازی بولینگ نشان می دهد و احتمالاً به پشتیبانی میت 30 از ژست های حرکتی اشاره می کند:

در ویدیوی سوم نیز به طرز جالبی به قابلیت شارژ بیسیم پرداخته می شود. اوایل شهریور خبری منتشر شد که علاوه بر نمایش یک تصویر تبلیغاتی منتسب به میت 30 پرو، به قابلیت شارژ سریع 27 واتی بیسیم نیز در این گوشی اشاره می کرد. ویدیوی زیر این ویژگی را به تصویر می کشد:

طبق آخرین گزارشات، میت 30 پرو از چیپست Kirin 990 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و از شارژ سریع سیم دار 40 واتی و شارژ سریع بیسیم 27 واتی پشتیبانی می کند. همچنین دیروز خبری منتشر کردیم که از قابلیت عجیب فیلمبرداری اسلوموشن با نرخ 7680 فریم بر ثانیه در این گوشی خبر می داد. این پرچمدار با سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI ویرایش 10 به بازار عرضه خواهد شد.

دوربین هواوی میت 30 پرو چهارگانه بوده و متشکل از دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، سنسور 40 مگاپیکسلی فوق عریض، حسگر 8 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور عمق سنج سه بعدی است. دوربین ها در پیکربندی مربع شکل جای گرفته اند.

هواوی قرار است در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) طی مراسمی در مونیخ از چهار گوشی میت 30، میت 30 پرو، میت 30 لایت و میت 30 RS Porsche رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Shantia
    Shantia | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

    عالی

  • Pesar kohestan
    Pesar kohestan | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

    ویدیوها مثل اینکه جابجا هستند

مطالب پیشنهادی