ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 10 پلاس 5G
تکنولوژی

کسب بالاترین امتیاز توسط گلکسی نوت 10 پلاس 5G در تست های جدید DxOMark

گوشی های سامسونگ به خاطر دوربین ها و نمایشگرهای باکیفیت شان معمولا امتیازهای بالایی را از DxOMark وDisplayMate دریافت می کنند. خبر خوب برای دارندگان گوشی جدید گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G و آنهایی که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

گوشی های سامسونگ به خاطر دوربین ها و نمایشگرهای باکیفیت شان معمولا امتیازهای بالایی را از DxOMark وDisplayMate دریافت می کنند. خبر خوب برای دارندگان گوشی جدید گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G و آنهایی که قصد خرید این گوشی را دارند آنکه طبق اعلام کارشناسان DxOmark این موبایل حتی با در نظر داشتن تازه ترین ترندهای بازار اسمارت فون هم امتیاز خوبی را در زمینه عکاسی و فیلمبرداری کسب می کند.

در سال های اخیر دوربین تلفن های هوشمند دستخوش تغییرات فراوانی شده است و ضمن برخورداری از امکانات جدید، ترندهای تازه ای را در میان کاربران ایجاد کرده اند که حتی در دوربین های حرفه ای دیجیتال هم نمی توان آنها را پیدا کرد. با در نظر داشتن همین مساله، طبیعی است که بنچمارک های مختلف برای دومین بار در سال جاری دستخوش تغییر شوند و استانداردهای تازه ای برایشان در نظر گرفته شود. DxOmark که از وبسایت های مرجع بررسی دوربین تلفن های هوشمند محسوب می شود تست های تازه ای برای دوربین های واید و عملکرد آنها در شب در نظر گرفته است.

گلکسی نوت 10 پلاس 5G
تصویر سمت راست با دوربین هواوی پی 30 پرو
تصویر سمت چپ با دوربین گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G

جالب اینکه گوشی گلکسی نوت 10 پلاس 5G در هر دوی این تست ها امتیاز بالایی را کسب کرده و می توان گفت تقریبا در صدر جدول برترین ها قرار گرفته است. تازه ترین اسمارت فون سامسونگ در تست های مربوط به دوربین های واید بالاترین نمره را دریافت کرده که این نیز مرهون حفظ کیفیت بالای تصاویر علیرغم میدان دید وسیع آن نسبت به رقبایش است.

در دسته بندی عکاسی در شب اما گلکسی نوت 10 پلاس 5G مشترکا به همراه هواوی پی ۳۰ پرو که اوایل امسال وارد بازار بازار شد تقریبا در یک جایگاه نشسته است و به خاطر داینامیک رنج پایین تر و کیفیت تصویر اندکی کمتر نسبت به این گوشی حتی در صورت روشن شدن فلش، در جایگاهی اندک پایین تر از آن قرار گرفته است.

با این وجود گلکسی نوت 10 پلاس 5G  با کسب امتیاز کل بالاتر نسبت به هواوی پی ۳۰ پرو در بالاترین نقطه جدول قرار گرفته که این نیز به خاطر اضافه شدن تست های جدید به معیارهای امتیاز دهی DxOMark است. در نتیجه نهایی بررسی این گوشی از آن به خاطر عملکرد فوق العاده اش در عکاسی تحت تمامی شرایط نوری (به غیر از شب)، زوم فوق العاده دو برابری و شبیه سازی بهبود یافته افکت بوکه تجلیل شده است. DxOMark همچنین خاطرنشان کرده که ویدیوهای ضبط شده با این گوشی اکسپوژر مناسبی دارند و به خاطر قابلیت هایی چون فوکوس خودکار بسیار سریع از کیفیت بالایی برخوردارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Dale
    Dale | ۲۸ شهریور ۱۳۹۸

    تا امشب صدر جدول میمونه چون قراره میت ۳۰ رونمایی بشه

مطالب پیشنهادی