ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت ۳۰ پرو
تکنولوژی

هواوی مشکل لمس اتفاقی لبه‌های نمایشگر میت ۳۰ پرو را چطور حل می‌کند؟

لبه های نمایشگر هُرایزن میت ۳۰ پرو با زاویه ای ۸۸ درجه‌ای خمیده شده و بخش قابل توجهی از طرفین دستگاه را می پوشاند. همین مساله نگرانی هایی را در مورد لمس ناخواسته صفحه حین در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

لبه های نمایشگر هُرایزن میت ۳۰ پرو با زاویه ای ۸۸ درجه‌ای خمیده شده و بخش قابل توجهی از طرفین دستگاه را می پوشاند. همین مساله نگرانی هایی را در مورد لمس ناخواسته صفحه حین در دست گرفتن موبایل به همراه داشته اما هواوی با ارائه توضیحاتی در این زمینه نگرانی ها را بی مورد دانسته است.

نمایشگر ۶.۵۳ اینچی میت ۳۰ پرو به سه ناحیه بخش اصلی و لبه های راست و چپ تقسیم شده. آنطور که  Li Xiaolong، معاون کمپانی هواوی می گوید در حالت عادی لمس طرفین صفحه توسط سیستم عامل نادیده گرفته می شود در نتیجه نمایشگر میت ۳۰ پرو در اکثر مواقع مثل یک گوشی عادی با صفحه تخت عمل می کند.

نمایشگر میت ۳۰ پرو

کمپانی سازنده کاربردهایی را برای لبه های خمیده صفحه لمسی در نظر گرفته که شامل نوار کنترل صدا، کلیدهای کنترل مجازی حین اجرای بازی و شاتر دوربین می شود اما برای فعال کردن این موارد هم راه هایی در نظر گرفته شده است. برای مثال کاربر برای فعال کردن نوار لمسی صدا باید دو بار روی لبه نمایشگر ضربه بزند.

این نوع استفاده از پنل نمایش سابقه چندانی در دنیای موبایل ندارد اما «بروس لی»، مدیر محصول هواوی بر این باور است که کاربران نه تنها سریعا به این روش عادت می کنند بلکه به مفید و کاربری بودن آن هم پی خواهند برد.

نمایشگر میت ۳۰ پرو

نمایشگر میت ۳۰ پرو با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۱۷۶ پیکسل از گاموت رنگی DCI-P3 و HDR پشتیبانی می کند. بدون تردید این پنل یکی از باکیفیت ترین نمایشگرهای دنیای موبایل است اما هنوز معلوم نیست لبه های این موبایل ۱۱۰۰ یورویی در برابر سقوط چقدر تاب مقاومت دارند.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد نمایشگر میت ۳۰ پرو قرار داشتن سنسور ژست های حرکتی، دوربین عمق سنج سه بعدی، دوربین سلفی، حسگر نور و مجاورت در بریدگی بالای صفحه است که به گفته هواوی آنرا به پیچیده ترین ناچ دنیای موبایل تبدیل کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mj Kianiapp
    Mj Kianiapp | ۳۰ شهریور ۱۳۹۸

    وای پسر عجب چیزیه

مطالب پیشنهادی