ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دیسپلی‌میت: آیفون 11 پرو بهترین نمایشگر دنیای موبایل را دارد

اپل در مراسم رونمایی از آیفون 11 پرو مانور زیادی روی نمایشگر این گوشی داد و مدعی شد که نمایشگر «Super Retina XDR» بهترین نمایشگری است که این شرکت تاکنون تولید کرده. حال سایت «دیسپلی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

اپل در مراسم رونمایی از آیفون 11 پرو مانور زیادی روی نمایشگر این گوشی داد و مدعی شد که نمایشگر «Super Retina XDR» بهترین نمایشگری است که این شرکت تاکنون تولید کرده. حال سایت «دیسپلی میت» (DisplayMate) با بررسی این نمایشگر ادعای اپل را تایید کرده است.

سایت مورد بحث با بررسی نمایشگر مدل پرو آیفون 11 بالاترین امتیاز ممکن یعنی «+A» را به آن داد. این نمایشگر با کسب بالاترین امتیاز عنوان «بهترین نمایشگر تلفن هوشمند» را گرفت.

آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس

به گفته کارشناسان سایت مذکور نمایشگر Super Retina XDR آیفون 11 پرو دارای دو حالت روشنایی بسیار کاربردی است. زمانی که که کاربر زیر نور شدید آفتاب است روشنایی تا 800 نیت بالا می رود که برای عکس برداری ایده آل است.

هنگام تماشای محتوای با محدوده دینامیکی بسیار بالا نیز روشنایی به رقم 1200 نیت می رسد. به گفته کارشناسان سایت DisplayMate این روشنایی آنقدر فوق العاده است که انگار آیفون 11 پرو به نمایشگر گرانقیمت Pro Display XDR مجهز شده.

سایت دیسپلی میت علاوه بر موارد فوق دقت رنگ مطلق (JNCD 0.9)، کوچکترین انحراف در دقت رنگ (0.3 JNCD)، بالاترین روشنایی HDR (1290 نیت)، بالاترین نسبت کنتراست تصویر، پایین ترین نرخ انعکاس نمایشگر (4.5 درصد) را برگ های برنده نمایشگر آیفون 11 پرو اعلام کرده و آن را سزاوار عنوان بهترین نمایشگر اسمارت فون دانسته است.

نمایشگر آیفون XS سال گذشته موفق به کسب جایزه بهترین نمایشگر تلفن هوشمند از DisplayMate شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Shahram Vafadar
    Shahram Vafadar | ۳ مهر ۱۳۹۸

    لینک های اصلی رو نگاه کنید میبنید که اینها عنوان های هستش که هر سال به چندین گوشی میده. همین الان مثلاً به نوت 10 پلاس هم همین رو داده.
    تازه اگه جزئیات گزارش رو ببینید متوجه میشید که در اکثر موارد نوت 10 پلاس بهتر عمل کرده تا آیفون 11 پرو.

    لینک گزارش های اصلی که اینجا در موردش صحبت شده:

    displaymate.com/iPhone_11Pro_ShootOut_1P.htm
    displaymate.com/Galaxy_Note10_ShootOut_1G.htm

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی