ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسنشال فون جدید با چیپست اسنپدراگون 730 در حال ساخت است

سایت XDA Developers در مصاحبه با سخنگوی شرکت اسنشال (Essential) و همچنین اطلاعات دیگری که به دست آورده، گزارش کرده این شرکت در حال ساخت یک گوشی جدید است که در حال حاضر مراحل آزمایشی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

سایت XDA Developers در مصاحبه با سخنگوی شرکت اسنشال (Essential) و همچنین اطلاعات دیگری که به دست آورده، گزارش کرده این شرکت در حال ساخت یک گوشی جدید است که در حال حاضر مراحل آزمایشی را پشت سر می گذارد.

اطلاعات منتشر شده نشان می دهند دیوایس جدید شرکت اسنشال احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 730 بهره برده و در مراحل آزمایشی با سیستم عامل اندروید پای اجرا شده است. علاوه بر این به سنسورهای دوربین 13، 16، 20 و 48 مگاپیکسلی سونی و یک حسگر 5 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ نیز اشاره شده است.

گوشی اسنشال جدید در دست ساخت است و مراحل اولیه را پشت سر می گذارد

به قابلیتی به نام «Fingerprint Walkie-Talkie» نیز اشاره شده که احتمالاً به قابلیت «بگیر و صحبت کن» (Push-to-talk) با لمس حسگر اثر انگشت در این گوشی اشاره می کند. همچنین به نسخه منبع باز گوگل پلی سرویس (Google Play Services) نیز پرداخته شده است.

شرکت اسنشال به احتمال زیاد از سخت افزار فوق برای آزمایش یک گوشی جدید استفاده کرده ولی هنوز جزییات دقیق آن مشخص نشده است. سال گذشته میلادی خبرگزاری بلومبرگ گزارش کرد که این شرکت احتمالاً در حال ساخت یک تلفن هوشمند با تاکید بسیار بر هوش مصنوعی است که توانایی پاسخ دادن به پیامک های کاربر را دارد. این خبر فعلاً در حد شایعه باقی مانده.

پرچمدار قبلی این شرکت اسنشال PH-1 با تاکید بر دوام بالا و ظاهر مدرن طراحی شده بود. منتقدین این گوشی را به دلیل دوربین ضعیف و قیمت بالا (699 دلار) به باد انتقاد گرفتند. کاهش قیمت 200 دلاری نیز کمکی به فروش این گوشی نکرد تا اینکه سرانجام فروش آن از انتهای سال 2018 متوقف شد.

شرکت اسنشال تابستان سال گذشته میلادی به دلیل کاهش فروش نسل اول گوشی اسنشال PH-1 تولید نسل بعدی این گوشی را کنسل کرد و به شایعه ساخت این گوشی پایان داد. این شرکت از آن زمان تاکنون به پشتیبانی نرم افزاری از نسل اول این گوشی مشغول بوده است.

شرکت اسنشال توسط «اندی رابین» (Andy Rubin)، یکی از بنیانگذاران اندروید تاسیس شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی