ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مراسم مایکروسافت
تکنولوژی

پخش زنده دیجیاتو: مراسم سرفیس مایکروسافت [تمام شد]

مایکروسافت امروز بار دیگر روی صحنه می رود تا از جدیدترین محصولات سری سرفیس رونمایی کند. 3 سال پیش ردموندی ها با معرفی مایکروسافت بند 2، سرفیس پرو 4 و سه گوشی لومیا رویداد بزرگی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۰

مایکروسافت امروز بار دیگر روی صحنه می رود تا از جدیدترین محصولات سری سرفیس رونمایی کند. 3 سال پیش ردموندی ها با معرفی مایکروسافت بند 2، سرفیس پرو 4 و سه گوشی لومیا رویداد بزرگی را برگزار کردند. گفته می شود رویداد امسال احتمالا در حد و اندازه مراسم سال 2015 یا حتی پر سر و صدا تر از آن خواهد بود.

این بار صحبت یک از دستگاه مرموز است؛ تبلتی هیبریدی که به پردازنده ARM مجهز شده و مایکروسافت مدتها است روی آن کار می کند. ویندوز 10X احتمالاً دیگر محصول مایکروسافت است که امروز بیشتر درباره آن خواهیم شنید. این نسخه ویندوز که تا پیش از این با نام ویندوز لایت شناخته می شد، ویژه تبلت های تاشو یا با دو نمایشگر است و گمان می رود با تکیه بر مجازی‌سازی، اپ ها را از طریق اینترنت اجرا کند.

در کنار این ها شاهد رونمایی از سرفیس پرو 7 و سرفیس لپتاپ خواهیم بود. در کنار تمامی این محصولات شاید اسپیکر هوشمند مایکروسافت هم معرفی شود. خبرهایی از ایربادهای مایکروسافت هم به گوش می رسد و شاید امروز شاهد رونمایی از این محصول هم باشیم.

امروز ساعت 17:30 با دیجیاتو همراه شوید تا مراسم رونمایی که در نیویورک برگزار می شود را به شکل زنده در کنار هم دنبال کنیم. در این برنامه «مانی قاسمی» سردبیر دیجیاتو  همراه شما خواهد بود تا از محصولات جدید مایکروسافت بگوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۲ مهر ۱۳۹۸

    با نهایت علاقه و احترامی که برای مانی قاسمی قائل هستم ولی باید بگم گزارش به شدت ضعیف بود و ایشون خیلی سرد و بی علاقه ارائه می‌دادن. درضمن آپارات هم به شدت مشکل داشت و بعد از هر چند دقیقه کل مرورگر هنگ می‌کرد و من مجبور به رفرش می‌شدم تا بتونم شرایط رو به حالت عادی برگردونم و بخش کامنت‌های آپارات هم که در کل برای من کار نمیکرد.

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۰ مهر ۱۳۹۸

    جزييات رو خوب ترجمه نميكنيد، نميدونم اگر قراره برداشت خودمونو داشته باشيم چه نيازي به مترجم هست، مزه ريزي و نظر شخصي ام زياد جالب ني

  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۱۰ مهر ۱۳۹۸

    هجوم سیل عظیم کاربران وینفون رو به موقع پیش بینی کردید ? :digi:

  • Mr Ali
    Mr Ali | ۱۰ مهر ۱۳۹۸

    ای کاش فوتبال ها رو هم همینجا پخش میکردین . ی افزونه تخمه هم میساختین که با کلیک میشد تخمه شکست دور هم میموندیم . صبح تا شب اینجاییم . همه خبرارو میخونم 10 دقیقه به 10 دقیقه رفرش میکنم ببینم خبری هست یا نه :)

مطالب پیشنهادی